Wpis z mikrobloga

#gielda #tesla
Ależ on obiecuje (ʘʘ)

Tesla $TSLA CEO Elon Musk just said the company will initially start with ~10 fully autonomous cars for the first week in Austin, Texas by the end of next month.

Elon said they will ramp up slowly with him saying they could get to 1,000+ fully autonomous cars on the road in Austin within a few months and then will expand to other cities from there

Elon said he thinks Tesla will have hundreds of thousands if not over a million Tesla's doing Unsupervised full self driving in the United States by the end of 2026

Tesla $TSLA CEO Elon Musk just said the company is in talks with major automakers to license Full Self Driving - CNBC


Elon Musk confirms there will be NO safety driver in the driver seat when @tesla's robtaxi service launches in Austin next month. No one will be sitting in the front drivers seat.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gonzo91: bardziej przypomina kontrolowany eksperyment niż rewolucyjne wdrożenie.
Jak chce zobaczyć rewolucje to niech zobaczy sobie jeden z 250 000+ przejazdów Waymo w dowolnym tygodniu, jeszcze teraz im zaakceptowano wniosek o rozszenie obszaru.
  • Odpowiedz
@jasonfly: Waymo ma lidary, mapy i jaja.
Sosnowiec ogarną, jak EU da zielone, bo ich system to precyzja, a nie loteria - blackbox.
Musk mówi o robotaxi bez kierowcy, a ich FSD to pewnie cyrk z teleoperatorami, co panikują na zakrętach.
AI Tesli skapituluje we mgle na samych kamerkach.
Waymo ma miliony kilometrów w realnych miastach, z danymi na każdą pogodę.
Tesla? Kilka pokazówek w Austin i zero dowodów na
  • Odpowiedz
@zibizz1: Waymo panikuje? Bzdura.
Miliony kilometrów bez kierowcy, w ulewie, korkach i po ciemku, z operatorami, co głównie piją kawę, bo system śmiga jak na autopilocie. Mniej niż 0.1% przejęć kontroli, bezpieczeństwo jak w Fort Knox.
  • Odpowiedz
@SmiecGnoj

Waymo stosuje tzw. „fleet response specialists” – ludzi, którzy mogą przejąć kontrolę nad pojazdem zdalnie lub wskazać mu trasę w przypadku problemów. Choć nie są to klasyczne przejęcia sterowania (jak joystickiem), to operatorzy często muszą „podpowiadać” pojazdom jak wybrnąć z trudnych sytuacji. Skala tych interwencji nie jest publicznie jawna, ale whistleblowerzy i badacze rynku sugerują, że są one częstsze niż deklaruje firma.

Pojazdy Waymo wielokrotnie zatrzymywały się na środku ulicy, nie
  • Odpowiedz
@SmiecGnoj:

W tesktach po angielsku sa takie, np tutaj:

Want to be part of transforming road freight – for good? Einride is showing the world a new way to move, based on the latest digital, electric and autonomous technologies. Through freight capacity as a service, we enable businesses around the world to accelerate towards their sustainability
  • Odpowiedz