Wpis z mikrobloga

via mirko.proBOT
  • 1
odpowiedzialny-mędrzec-94: Ja przez 8 lat pracy dorobiłem się super pracy, 25k PLN miesięcznie, taxi firmowe, auto firmowe, loty po całym świecie firmowe. Umowa na czas nieokreslony. Już kredyt podpisywałem na następny tydzień. Bez studiów. Po podstawówce, ze względu choroby musiałem zrezygnować po roku. Przebij to.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Pracuję zdalnie od około 5 lat. Mam żonę, psa i dwa koty. Codziennie rano chodzę z psem na spacer ok 3-5 kilometrów. Po powrocie pracuję. W międzyczasie daję jedzenie kotom, włączam jakiś wykład albo podcast na yt i dalej pracuję. Około 15, kiedy żona kończy pracę gotuję obiad. Jemy razem. Później wyłączam laptopa firmowego. I za około godzinę robię swoje rzeczy, przeplatając to z życiem rodzinnym i towarzyskim.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: jak chcesz poznać znajomych / dziewczynę to najlepiej znajdź sobie jakieś zajęcie, które zrzesza takich ludzi których chciałbyś poznać. Proste przykłady: zajęcia sportowe - ludzie w necie umawiają się żeby razem pobiegać czy wynająć halę do gry w siatkę, w każdym klubie fitness są zajęcia grupowe, ludzie są tam bardzo otwarci. Można przebierać od tańca po sporty walki.
Zainteresowania artystyczne - lokalne domy kultury często organizują jakieś ciekawe warsztaty
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: normalnie mordko gram se w gierki, pije piwko, jaram blanty, ze znajomymi sie widze raz na 2 tygodnie. Cale zycie bylem samotny, wiec nawet nie zauwazam, ze jestem sam. No ale czaje, ze dla kogos kto zawsze mial kogos obok to moze byc abstrakcja, ale nie martw sie idzie sie przyzwyczaic
  • Odpowiedz