Aktywne Wpisy
DlaczegoWyjadaszMiFrytki +1082
Ukradziono mi rower o wartości około 3000 zł. Zgłosiłem sprawę na policję. Mam nagrania, na których widać złodzieja. Poniżej zamieszczam foto. Kradzież miała miejsce we Wrocławiu w okolicach aquaparku/Wroclavi. Rower przypiąłem do stojaka rowerowego pod klatką schodową na zabezpieczeniu typu sprężynka (niestety używałem jej tylko do krótkotrwałego przypięcia roweru, żeby nie wozić się z ciężkimi łańcuchami...). Kradzież nastąpiła w niecałą godzinę od przypięcia roweru. Zakładając, że przechodził tamtędy bez sprzętu zaraz po
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
A nawiasem, czy taki przeładowany FBW z pierdyliardem ćwiczeń, wszystko w superseriach, 2 ćwiczenia na raz, 4x 12+ powtórzeń, nie robi mi więcej szkody niż pożytku? Czy jeśli będę po prostu robił deloady częściej, to będzie wszystko git? Jestem entuzjastą z-----------a i ćwiczenia wszystkiego na raz, ale nie chce więcej ćwiczyć niż 3x w tygodniu
#mikrokoksy #silownia
Ja obecnie ćwiczę FBW i po każdym treningu mam 2 dni przerwy - nogi robię na końcu na odpierdziel bo nie są dla mnie priorytetem (po latach siadów/martwych jako priorytet). Ograniczam się do 1-2 serii roboczych na ćwiczenie, RIR 0-1. Wychodzi po +/- 4 serię