Wpis z mikrobloga

z reguły są nic nie warte


@OrgStJones: z reguły ludzie nie czytają co mają.
Np. taki Assistance gratis do polisy mieszkania. Mało kto wie, że dobre towarzystwa ubezpieczeniowe dają w zakresie fachowca typu elektryk czy hydraulik i płacą za usługę + ew. materiały do jakiejś kwoty.
  • Odpowiedz
@OrzechowyDzem: W żadnym ubezpieczeniu jakie miałem ekstra jako fachowiec do prądu czy innym prowadzonym przez dobre towarzystwa materiałów nie ma w cenie. Miałem takie dodatki do prądu i innych do tej pory w PZU, Compensie i Hestii - zawsze za materiał płacił klient
  • Odpowiedz
@OrzechowyDzem: A poza tym oni nigdy nie robią na tip top jak chcesz, tylko naprawiają tak aby było. O ile awaria jest prozaiczna to da radę. A jak masz grubszą awarię - na przykład upalił się kabel w ścianie to tego już Ci nie pokryją, jedynie odłączą upaloną secję i radź sobie dalej sam
  • Odpowiedz
  • 0
zobacz szczegóły


@OrzechowyDzem: w zobacz szczegóły jest, że pokryją koszty naprawy roweru na miejscu, lub w serwisie jeśli rower ulegnie awarii lub zostanie uszkodzony w wypadku, ale w mieszkaniu mam 6 rowerów o średniej wartości 10k xD
  • Odpowiedz
  • 1
@klefonafide
Szczegółowe informacje znajdziesz w Warunkach Ubezpieczenia: https://www.pkobp.pl/api/public/44c33496-74cc-45b8-aabc-d180a9e05165.pdf
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z PKO Towarzystwem Ubezpieczeń S.A.: - telefonicznie: 81 535 67 66 - infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:00, - przez formularz na stronie: https://pkoubezpieczenia.pl/kontakt, - mailowo: majatek@pkoubezpieczenia.pl.
  • Odpowiedz