Wpis z mikrobloga

Mirasy, ktore maja jakies pojecie o funkcjonowaniu #uokik #prawokonsumenckie

Kupowalem w tym tygodniu karnet na silownie. Na stronie silowni widniala cena X za karnet ktory mnie interesowal, jednak po przejsciu do zaplaty cena wzrosla do ceny X+50zł. Zaplacilem te wyzsza kwote, po czym napisalem maila z prosba o zwrot. Odpowiedz otrzymalem dzisiaj:

nie posiadamy obecnie oferty w tej cenie, musiał Pan skorzystać ze starego linku. Właśnie z tego powodu zapłacił Pan inną kwotę, ponieważ po kliknięciu zaktualizowała się ona do obecnej niepromocyjnej ceny, dlatego nie ma możliwości zwrotu. Jeśli nie chce pan korzystać z wykupionego karnetu może Pan do nas wysłać odstąpienie, które znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce Regulamin. Aby było ono pozytywnie rozpatrzone od dnia złożenia zamówienia nie może minąć 14 dni, a karta nie może zostać użyta w klubie.


czyli jak sama silownia podaje, nie byl to zaden kruczek, nie bylo zadnych innych warunkow do spelnienia zeby kupic karnet po cenie nizszej, a po prostu ich blad, poniewaz nie zaktualizowali ceny oferty na ich glownej stronie.

Zwrocic karnetu nie moge, poniewaz skorzystalem juz zdazylem z niego skorzystac. Mam niemniej wrazenie, ze silownia wprowadza (celowo lub nie) rowniez innych ludzi w blad.

Czy jest to podstawa zeby zaskarzyc te praktyke do uokik? Czy podejdzie to pod Art. 43e praw konsumenta?

#prawo #pytanie #mirkokoksy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach