Wpis z mikrobloga

Mam dylemat. Chciałem sobie w mieszkaniu w jednym pokoju zrobić stanowisko do home office, a zarazem przesiadywania przy kompie w czasie wolnym (granie, internet, mirko <3 itp.). No i tak sobie policzyłem że będę potrzebował tak ze 4 gniazdka z podwójnymi slotami, czyli razem miejsce na podpięcie 8 wtyczek. Policzyłem mój stacjonarny komputer, firmowy laptop, głośniki, 2 monitory, biurko elektryczne, no i jakaś lampka oraz jedno wejście tak na zaś. Ja myślałem że najlepiej mieć 4 podwójne gniazdka w ścianie, ale osoba która ma lepszy gust ode mnie w kwestii aranżacji wnętrz i której pytam o rady skrytykowała mnie, że po co chcę mieć nasrane tyle gniazdek w jednej ścianie, że lepiej zrobić jedno i najwyżej do niego jakąś listwę zasilającą podczepić i do niej te wszystkie sprzęty. No i tutaj moje pytanie, co jest wg. Was estetyczniejsze, praktyczniejsze i bezpieczniejsze (nie znam się na elektryce) - kilka gniazdek w ścianie czy jedno i do niego podpięta listwa zasilająca lub rozgałęźnik?

#remontujzwykopem #remont #urzadzajzwykopem #mieszkanie #elektryka

Co lepsze?

  • 4 podwójne gniazda elektryczne w ścianie 49.0% (25)
  • 1 gniazdko i do tego podpięta listwa/rozgałęźnik 51.0% (26)

Oddanych głosów: 51

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AgentGecko: Zależy jak zamierzasz potem ułożyć kable, IMO łatwiej przy listwie niż gniazdkach - ale listwę możesz dołożyć zawsze, gniazdka nie.

Chciałem sobie w mieszkaniu w jednym pokoju zrobić stanowisko do home office, a zarazem przesiadywania przy kompie w czasie wolnym (granie, internet, mirko <3 itp.)

Najgorsza rzecz jaką możesz sobie zrobić, albo praca albo rozrywka mocno straci na jakości.
  • Odpowiedz
@AgentGecko: 1 za mało 4 za dużo ale listwę i tak musisz mieć i zorganizować kable (np. koszyczki pod biurkiem), myślę że warto też mieć gniazdo rj45 w ścianie szczególnie jak mieszkasz w mieście (ale w tym temacie chętnie poczytam opinie)
  • Odpowiedz
  • 0