siemano bebabeaheehbubub wczoraj chjadhjjbjbhh dzisiaj bebbebebbuebuebuebeu o dzwudziestej mega mega abbajsbdbas totanie P----------E bebeabsjs beebbebe #frajerzyzmlm
@fallenArtist: no dobra, jeżeli ktoś taki jest w stanie namówić innych ludzi na wydanie sporych pieniędzy na "p----------e szkolenia" to ja naprawdę się zastanawiam jak ci ludzie funkcjonują w życiu? Przecież ich by bardziej rezolutny przedszkolak sprzedał na organy.
@PonuryKosiarz: nie znam się, ale myślę, że pierwsza lepsza osoba z IQ o wartości co najmniej 100 nie da się w takie coś wciągnąć. W tych całych MLM chodzi głównie o to, że frajerzy namawiają na to jeszcze większych frajerów i powstaje elegancka piramida. Frajer zawsze się znajdzie, dość łatwo znaleźć jakieś kaleki intelektualne, co zrobić. A jak funkcjonują? W sumie c--j wie. Nawet chyba nie chcę wiedzieć jak. (
@fallenArtist: Mega mocne szkolenie. Przypomina mi się jeden polityk, konkretnie Boni, który na liczne zamachy w europie, szykował ostrą ustawę. Później się śmiali że Ustawa ostra jak maczeta
nie znam się, ale myślę, że pierwsza lepsza osoba z IQ o wartości co najmniej 100 nie da się w takie coś wciągnąć.
@fallenArtist: Weź pod uwagę, że dorośli ludzie dalej nabierają się na grę w 3 kubki. To są triki, by uśpić racjonalny umysł. Dlaczego ludzie inteligentni wpadają w sidła różnych ugrupowań religijnych? MLM działają jak sekta żerująca na potrzebie poczucie przynależności do grupy.
@PonuryKosiarz masz wąskie grono ludzi których znasz :) Naprawdę ogromna część społeczeństwa to tacy idioci, że nie jest żadnym problemem golić ich z kasy
#frajerzyzmlm
To nie jest manipulacja jak oszustwa na wnuczka itp. tylko ludzie na tyle głupi że "zarabianie milionów przez wifi" ma dla nich sens.
Później się śmiali że Ustawa ostra jak maczeta
@fallenArtist:
Weź pod uwagę, że dorośli ludzie dalej nabierają się na grę w 3 kubki.
To są triki, by uśpić racjonalny umysł.
Dlaczego ludzie inteligentni wpadają w sidła różnych ugrupowań religijnych?