Wpis z mikrobloga

  • 7
i ludzie robią masowo identyczne reklamy? Przecież to najgłupszy polak oglądający kabarety wyczułby z miejsca że drugi raz to nie jest zabawne


@ViFio 1. To nie jest tak, że każdy widział ten filmik. Ja np. najpierw widziałem następcę, a dopiero potem oryginał.
2. na tiktoku są trendy i jak coś powtarza jakiś motyw to może się podobać ludziom.

Oczywiście co za dużo to niezdrowo.
  • Odpowiedz
@tr488u3984fkmv: Mnie to akurat trochę dziwi, bo motyw mówienia z pełną obojętnością nawet na polskim tiktoku jest dość stary (kiedyś gdzieś widziałem jakąś pośredniczkę nieruchomości stosującą ten sam motyw), a janusze biznesu dopiero teraz to odkryli.
  • Odpowiedz
@Furox: sztuką jest też wystrzelić w czasie
bo dużo jest osób które pokazują coś ciekawego, a nie stają się popularne
poza tym ludzie lubią powtarzalność i recykling trendów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz