Concord zaliczył piękny start, muszę przyznać. Mało kto jest zainteresowany gierką, wszyscy rzucają się na grę o jakiejś małpie #pdk (na czym, o ironio, PS5 też zyskało). Pięknie się sprawdziła taktyka Jimbo z ładowaniem się w GaaS-y po same kule. ( ͡°͜ʖ͡°)
@Antihero: Ja nie widziałem bronienia GaaS-ów, raczej wszyscy, bez względu na platformę krytykują. Plus tego jest taki, że chyba wrócą na właściwe tory. Kiedyś to było, jak każda dobra gra singlowa miała fajnego multika, żeby popykać po przejściu (to już niestety nie wróci).
Ja nie widziałem bronienia GaaS-ów, raczej wszyscy, bez względu na platformę krytykują
Ja na takie opinie się natknąłem, aczkolwiek - gwoli ścisłości - to była zdecydowana mniejszość. Reszta solidarnie zjechała te pomysły.
Jeszcze, jak by to były gierki pokroju Helldivers 2 - skupiające się na dostarczaniu fajnego gameplayu, który ociekają unikalnym klimatem. Mają coś w sobie unikalnego, co zachęca do grania, ale zarazem niekoniecznie muszą być innowacyjne. A nie
@Antihero: GaaSy mają sens i swoje miejsce, ale szczerze mówiąc miejsca jest pewnie na max 3-4 duże, aktywnie wspierane gry. Z perspektywy Sony to uważam, że dobrym pomysłem byłoby wspieranie i inwestowanie w takie Bungie, które kupili i traktowanie ich jako ich studio od GaaSów, a resztę zostawić w spokoju. Tymczasem b----l w Bungie zrobili jeszcze większy, pozwalniali mnóstwo pracowników i myśleli, że powiedzą pozostałym studiom, które specjalizują się robieniu
Kiedyś to było, jak każda dobra gra singlowa miała fajnego multika, żeby popykać po przejściu (to już niestety nie wróci).
@sm_m w tym wypadku to jest naprawdę brutalna rzeczywistość - nie opłaca się wydawać niemonetyzującego dobrze multika. Nie było sensu wypuszczać TLOU Factions w jakiejś szczątkowej formie, bo lepiej by ten potencjalny gracz zagrał w inną grę multiplayerową, przynoszącą dobry i regularny pieniądz z prowizji od mikrotransakcji.
Tymczasem b----l w Bungie zrobili jeszcze większy, pozwalniali mnóstwo pracownikó
@yeradd lol, przecież Bungie od przejęcia miało zachowany stary zarząd i dopiero teraz Sony jako właściciel niezadowolony z wyników przejęło kontrolę nad zarządzaniem.
@Theos: Ale co to się niby nie zgadza z tymi co napisałem? Był tam b----l, który podobno głównie zaczął się po przejęciu przez Sony - próbowali się brać za zbyt dużo projektów na raz, zatrudniali olbrzymi ilości ludzi, których później przerzucali pomiędzy tymi projektami nie przynoszącymi jeszcze żadnych zysków, a zbiegło się też to (podejrzewam, że nie bez przypadku) z wielkim podbojem zarządu Sony za kolejnymi grami live service.
@Theos: No nie wiem, może ja się nie orientuję w temacie, ale bazuję swoje słowa na artykule Jasona Schreiera, który myślałem w tych tematach jest renomowanym źródłem i ma kontakty z wieloma ludźmi wewnątrz tych studiów. Ale nie wiem, może ty znasz się lepiej i masz lepsze informacje.
In early 2022, during an era of low interest rates and strong post-Covid sales across the industry, Sony purchased Bungie for
Coś czuję, że nowy Mini właśnie zabił większość konkurencyjnych premium mini PC. Możliwe 2500-2600 zł za kilka miesięcy ( ͡€ ͜ʖ͡€) Wielkość prawie jak Apple TV, wszystkie USB to TB, bardzo mocne wyjście audio dla słuchawek, 16GB RAM na start.
Pięknie się sprawdziła taktyka Jimbo z ładowaniem się w GaaS-y po same kule. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ps5 #concord
Ja na takie opinie się natknąłem, aczkolwiek - gwoli ścisłości - to była zdecydowana mniejszość. Reszta solidarnie zjechała te pomysły.
Jeszcze, jak by to były gierki pokroju Helldivers 2 - skupiające się na dostarczaniu fajnego gameplayu, który ociekają unikalnym klimatem. Mają coś w sobie unikalnego, co zachęca do grania, ale zarazem niekoniecznie muszą być innowacyjne. A nie
@Antihero: jestem najtwardszym elektoratem Soniaczka i gowno mi sie w kiszkach samo skrecalo od tych GaaS pomyslow
@sm_m w tym wypadku to jest naprawdę brutalna rzeczywistość - nie opłaca się wydawać niemonetyzującego dobrze multika. Nie było sensu wypuszczać TLOU Factions w jakiejś szczątkowej formie, bo lepiej by ten potencjalny gracz zagrał w inną grę multiplayerową, przynoszącą dobry i regularny pieniądz z prowizji od mikrotransakcji.
@yeradd lol, przecież Bungie od przejęcia miało zachowany stary zarząd i dopiero teraz Sony jako właściciel niezadowolony z wyników przejęło kontrolę nad zarządzaniem.
Zresztą
@yeradd eee, niestety miras nie orientujesz się w tym temacie.
Tak czy owak, ta inwestycja to wielka katastrofa Sony.