Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +3
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
Tak w temacie ostatnich wzmożonych ruchów na tagu - to zupełnym przypadkiem jedna laska, którą znam przez to, że nasze rodziny się ze sobą trzymały dziesiątki lat do tyłu wrzuciła dzisiaj fotki swojego dziecka - pamiętam, że była w ciąży ale totalnie to zlewałem bo miała faceta i co mnie to interesuje.. no ale tak patrzę dzisiaj na te zdjęcia.. a dziecko jakieś takie ciemniejsze, zerkam na profil, a tam "13.11.22👼🏽🇵🇱/🇲🇽" - pytam się siorki wtf, przecież ta laska to świętojebliwa chrześcijanka, już sam fakt posiadania dziecka bez ślubu to gruba sprawa. Okazało się, że dała d--y meksykańcowi z amerykańskiej armii, stacjonującemu w Powidzu niedaleko Gniezna - gościu zapylił i s--------ł do siebie ( ͡º ͜ʖ͡º)