Wpis z mikrobloga

Powrót do starych wzorców od Monzy

Inżynierowie zdali sobie również sprawę z tego, że tu i ówdzie przekroczyli granicę w swoim agresywnym programie rozwoju. To, co przydarzyło się już innym, przydarzyło się i im. Modernizacja nie była postępem, ale co najwyżej krokiem w bok. W większości przypadków rzeczywistość nie spełniła obietnic złożonych w tunelu aerodynamicznym.

Rozwój tych samochodów z efektem przyziemnym to spacer po linie między dobrem a złem. Nie ma zbyt wiele miejsca na poprawę. Właściwości jezdne w praktyce stały się ważniejsze niż rekordy siły docisku w teorii. Tak było w przypadku Mercedesa, a ostatnio także Ferrari. Jedynie McLaren jest konsekwentny, ale i on powstrzymał się od większych modernizacji od czasu ostatniego poważnego remontu swojego bolidu.

Inżynierowie Red Bulla będą reagować na kaprysy RB20. Począwszy od Monzy, realizowany będzie program rozwojowy, w którym wykorzystane zostaną niektóre ze starych specyfikacji lub stare części zostaną wymieszane z nowymi. Szczególnie w obszarze podwozia. Marko: „Jeśli reakcje bolidu znów będą bardziej przewidywalne, Perez również odzyska prędkość”.

Właśnie dlatego Red Bull nie zastąpił Meksykanina. Doszli do wniosku, że ich problematyczne dziecko znów będzie osiągać dobre wyniki, gdy tylko zaufa bolidowi. Tak jak na początku sezonu, gdy Perez czterokrotnie stawał na podium w pięciu wyścigach.


https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/red-bull-upgrades-perez/
#f1
JednaRenkaJedenKaleka - Powrót do starych wzorców od Monzy
 Inżynierowie zdali sobie ...

źródło: Red-Bull-Technik-Formel-1-GP-Belgien-2024-169Gallery-f3fdd1b-2128406

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach