Wpis z mikrobloga

Od dluzszego czasu mam ochote w wolnym czasie sie nauczyc o co chodzi w tym calym #ai i z czym to sie je, natomiast mimo tego, ze znam podstawy programowania, a nawet teorii gier, zawsze gdy tylko odpalalem jakis tutorial bylem na samym jego poczatku zasypywany milionem pojęć, które nie miałem pojecia co znaczyly, wiec odpuszczalem wiedzac, ze gapiac sie w to i tak nie bede wiedzial o co chodzi. Stwierdzilem, ze tak jak z moim programowaniem, najlepiej naucze sie przez praktyke, budujac cos dla siebie i uczac sie na biezaco przy kazdym kolejnym kroku w rozwijaniu swojego projektu.

Nie mialem jednak pomyslu co moge sobie "zbudowac" az do teraz - moja branza zawodowa to p---r i pomyslalem, ze docelowo fajnie by bylo miec taki model, ktory na podstawie screenshota jak ponizej wypluje mi dane jak np. lista graczy siedzacych przy stole, ile maja przed soba polozone pieniedzy, ktory z nich ma przy sobie żółty żeton z literką "D" itp.

Jak byscie sie do tego zabrali? Mam sobie po kolei sciagac rozne modele jak YOLOv8, CLIP i inne i sprawdzic, ktory mi daje najtrafniejsze outputy i potem nauczyc sie to finetuningowac?

#sztucznainteligencja #technologia
klamkaodokna - Od dluzszego czasu mam ochote w wolnym czasie sie nauczyc o co chodzi ...

źródło: GGpoker-online-poker

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@klamkaodokna: i tak musisz przyswoich trochę pojec. Na przykład co to znaczy przeuczenie/niedouczenie modelu i jak temu przeciwdziałać oraz jak to rozpoznawać. Dodatkowo epoki, batche, augmentacja, po co są zbiory treningowe, testowe i walidacyjne.
  • Odpowiedz