Wpis z mikrobloga

Mam pytanie do posiadaczy mustangów V gen. Obecnie jezdze BMW seria 3 3.0 i ten samochód mimo swojego wieku, ma świetny układ kierowniczy i prowadzi się go kapitalnie.
Myślę o zakupie mustanga v6 3.7 ze względu na wygląd auta, który do mnie trafia, ale realnie jak to sie prowadzi?
Naprawdę jest tak słabo jak można wyczytać w sieci, czy to takie mity? Jak auto sobie radzi w zakrętach?
#motoryzacja #samochody
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mustanga v6


@Matula11: mustanga kupuje się dla 2 rzeczy - wyglądu i V8, bo poza tym to jeździ jak taczka, wykończone jest żałośnie, nie jest też jakieś komfortowe.
Po co rezygnować z połowy jego atutów?
  • Odpowiedz
@kasztan00: o k---a mialem cts-v i szczerze potwierdzam. mimo wylanych wszystkich amortzatorow tak z---------l po zakretach ze glowa mala :)
@Matula11: patrzysz wciaz przez pryzmat eurosebków w swoich niemieckich samochodach co piłują je po zakretach swojej obwodnicy miasta. przede wszystkim nie kupujesz niczego z V6, bo nie po to sie kupuje amerykanca. jak juz wybierzesz V8 to zaczynasz zyc i patrzec na wszystko przez inny pryzmat - pryzmat
  • Odpowiedz
@stary_grat:

mialem cts-v i szczerze potwierdzam. mimo wylanych wszystkich amortzatorow tak #!$%@? po zakretach ze glowa mala :)


Miałem też, wprawdzie bardzo krótko, bo trafiła mi się oferta wymiany na coś, nad czym nie zastanawiałem się ani ułamka sekundy - ale naprawde byłem w szoku już po pierwszej jeździe, że ten paskudny z wyglądu klocek jeździ zauważalnie lepiej od ówczesnego BMW
  • Odpowiedz
@stary_grat:

Nic wielkiego, bo pierwszą generację, sedana i to jeszcze z manualem. Grat głównie stał w serwisie (to akurat nic dziwnego, jak się kupuje najtańszy egzemplarz na rynku i to jeszcze na szybko połatany po wizycie w rowie, byłem na to przygotowany), ale jak już jeździł, to był zajebisty :)
  • Odpowiedz