Wpis z mikrobloga

@villager: jak ściąganie auta to jedź na zbieżność na huntera.

Koła nie mają nic do tego, chyba że różne ciśnienie. ewentualnie hamulec jakiś trzyma, przyblokowuje się ale to możesz ręką sprawdzić dotykając osobno każdego koła po jeździe. to trzymające będzie cieplejsze od drugiego.
  • Odpowiedz
  • 0
@r5678 zbieżność idealna jest, nowe (praktycznie) felgi, klocki, tarcze. Jest to jakiś grubszy temat bo coś jebnelo tak że ledwo da się kierownicą skręcać, i niekoniecznie jest to maglownica
  • Odpowiedz
@villager: skoro piszesz że nie da się skręcać kierownicą i coś się zepsuło z układem to po co chcesz sprawdzać hamulce skoro masz usterkę na wierzchu - układ kierowniczy.
Skoro zbieżność idealna to musiałeś nie dawno robić, może czegoś zapomnieli dokręcić i się odkręciło i odpadło, wisi luźno.
  • Odpowiedz
  • 0
@r5678 ciężki temat, trzeba wykluczać przyczyny stopniowo bo inaczej nie dojdziesz. Zbadam hamulce w SKP, a później koła oddam na test drogowy w wulkanizacji. Jak wyjdzie idealnie to będę myśleć dalej. A do żadnego speca w okolicy mechanika nie ma terminu poniżej miesiąca
  • Odpowiedz