Wpis z mikrobloga

Wyśmiewające mężczyzn mizoandryczne reklamy to nic nowego. Pamiętamy Gillette, teraz widzimy mBank. O ile produkty Gillette było łatwo zbojkotować, o tyle przeniesienie konta bankowego może być trudniejsze. I pewnie mniej osób się na to zdecyduje.

Ale warto przy tej okazji przypomnieć także kampanię producenta leku Gripex i naśmiewanie się z chorujących mężczyzn. Mężczyźni rzadziej chodzą do lekarza, a jedną z przyczyn jest to, że są wychowywani w duchu konieczności bycia twardymi i ciągle zdatnymi do pracy. Dlatego takie reklamy, które nabijają się z chorych mężczyzn sugerując, że ci symulują lub wyolbrzymiają objawy skutecznie jeszcze bardziej zniechęca do leczenia się, wywołując poczucie wstydu - że chorowanie się jest niemęskie.

Myślę, że takich reklam będzie więcej. Będą kolejne, bo jak widać żadna z firm, które naśmiewały lub obrażały mężczyzn nie poniosła dotkliwych strat finansowych. Obecnie, to co możemy zrobić to bojkot konsumencki czyli m.in:

- niekupowanie produktów Gillette
- niekupowanie leku Gripex
- niekorzystanie z usług mBank.

Skorzystajcie chociaż z jednej opcji, a będzie dobrze.

#reklama #dyskryminacjamezczyzn #pieklomezczyzn #mbank #gillette #gripex #media #telewizja #wykopefekt
sildenafil - Wyśmiewające mężczyzn mizoandryczne reklamy to nic nowego. Pamiętamy Gil...

źródło: Gripex_kampaniaMeskaGrypa

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach