Wpis z mikrobloga

@babicz99: Jak dobrze poszukasz to może trafisz Saeco np. sm6585/00, sm6580/00, sm6580/20. Ten ostatni teraz znalazłem za 2800zł w euro rtv agd, ale widuje te modele regularnie za 2600-2700zł, kiedyś nawet za 2500zł trafiłem.
I tak i tak imo warto dorzucić te 300zł.
  • Odpowiedz
  • 0
@Vadzior: twierdzisz, że Saeco lepsze od DeLonghi ze wstawki?
Daj jakieś rzeczowe argumenty.
Ja jestem zielony w temacie, ot co poczytałem na temat tych DeLonghi, że są bardzo git.
  • Odpowiedz
@babicz99: Nie mam porównania do Twojego modelu. Ja uważam Saeco za markę premium wśród ekspersów do kawy. Sam posiadam od nich ekspres, inny model ale konstrukcyjnie to sam co poleciłem, trochę starszy bo ma już z 5 lat (i działa bezawaryjnie) ale flagowy, jeden z najwyższych jaki był wtedy dostępny, kosztował ponad 2x tyle co te które polecałem, jest też większy od nich.
Mnie w Twoim modelu który zalinkowałeś przeraża
  • Odpowiedz
@babicz99 Ja też się nie znam, ale na tym filmiku pokazana jest konstrukcja tego i raczej nie jest to możliwe. Cały pojemnik to osobny element do spieniania i podgrzewania.
U mnie w pracy jest delonghi o podobnej konstrukcji tylko na pewno starszy i na pewno się nie da brać mleka prosto z kartonu
  • Odpowiedz
@Notakaprawda: Uuuu. A jaki model dokładnie? Ja mam sm7685/00. Ale jak serwisujesz więcej tego to jak oceniasz ilość napraw? Bo ja jak z 5 lat temu kupowałem tego swojego to poszedłem do serwisu i zapytałem co najlepiej kupić. Polecili mi saeco i jeszcze jakieś nieznane mi zupełnie marki (nie pamiętam jakie) i pytali czy mam gastronomie czy szukam do korpo ekspresu xD
Jak serwisujesz to napisz jak jest z tymi
  • Odpowiedz