Wpis z mikrobloga

#rower #gravel

Cześć. Ostatnimi czasy wkręciłem się mocno w jeżdżenie rowerem, zmieniłem krosa na gravela (aspre 2 2024) i wkręciłem się jeszcze bardziej.

Nie znam się totalnie na temacie liczników i komputerków i szukam pomocy.

Nawet nie wiem czego nie wiem, ale na pewno potrzebuję:
- GPS i mapy
- integracja z jakimiś apkami, żebym mógł planować trasy (obecnie mam stravę free)
- odczyt prędkości
- odczyt kadencji
- przejechane km
- v avg?

Jeżdżę typowo rekreacyjnie bez kręcenia czasów na siłę.

Dzięki z góry za pomoc.
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hexgate planowanie tras - komoot i mapy.cz. Komputerek rowerowy pokaże nawigację i wszystkie dane które chcesz czyli v avg, prędkość, dystans itp. Garmin, Wahoo, Karoo. Każdy ma swoje wady i zalety. Do tego musisz dokupić czujnik kadencji.
  • Odpowiedz
@hexgate: Garmin edge 530, wahoo elmnt bolt. Nie baw się w półśrodki i bierz od razu porządny sprzęt nawet jeśli potrzebujesz poczekać chwilę dłużej i uzbierać tą kwotę. Ewentualnie szukaj używek, bo nadal jest to chodliwy I pełnowartościowy towar.
  • Odpowiedz
@hexgate: garmin, wahoo i karoo są ekstra, ale jak nie wiesz czego szukasz, to fajną opcją jest igpsport bsc200 z Aliexpress. Wyrwiesz to za 200zł. a robi większość tego co duże marki.
  • Odpowiedz
@hexgate: Do takiej rekreacyjne jazdy świetnie sprawdza się Karoo, ale to koszt ok 2 tys. Ma bardzo czytelne mapy, dotykowy ekran, nie wiesza się. Dla mnie ma też taką zaletę że jak zjadę sobie z trasy i wrócę to kontynuuje (a np. Wahoo jak już przejedziesz jakiś kawałek lub ominiesz to już nie cofniesz, usuwa przejechany fragment, pozostaje odpalić trasę od nowa wtedy). Świetnie sprawdza się na #kwadraty
  • Odpowiedz
@hexgate mam wahoo bolta v1 od chyba czterech lat i bateria nadal trzyma 10-12h, integracja bez problemów.