Wpis z mikrobloga

@So_I_Scream: przecież następne wybory samorządowe za 4 lata dopiero. A wyboru prezydenta chlebak nie dotyczy. Także jaka kiełbasa wyborcza?
Poza tym teren jest PKP, a nie miasta.
  • Odpowiedz
  • 0
@MichuB Przecież model Dworzec - Galeria to standardowe rozwiązanie dziś.

Tu jedynie można się przyczepić że ogólnie jest totalnie nieintuicyjnym dworcem. Jednak wielka porażka.
  • Odpowiedz
@MichuB: Żeby na prawdę wszystko miało ręce i nogi i było jakimiś "nowym rozdaniem" dla tego miasta to nowy dworzec powinien być zbudowany w innym miejscu. Problem w tym, że tam gdzie lokalizacja byłby najdogodniejsza nie ma za bardzo miejsca żeby zrobić to nawet gdyby mieć na to górę piniędzy ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@MichuB a niedawne samorządowe? To właśnie tam kolejny raz wypłynął temat. Juz widzę jak burza 12 letni budynek dworca xD lykacie wszystko jak dzieci

@rochto w Łodzi czy w Warszawie zburzyli 12 letni budynek dworca?
  • Odpowiedz
@So_I_Scream:

w Łodzi czy w Warszawie zburzyli 12 letni budynek dworca?


Mówiliśmy o kasie, więc w Łodzi na Fabryczną+tunel pójdzie pewnie łącznie więcej miliardów niż miało iść u nas. A jeśli mówimy o burzeniu, to np. Galeria Malta stara nie była...
  • Odpowiedz
@rochto czy galeria Malta to własność państwowa czy prywatny inwestor?
Jaki zysk miałby być dla miasta z burzenia tego, oprócz estetyki?
W Poznaniu nie ma pieniędzy na operatorów monitoringu, ale na bank będzie parę baniek na 16 już koncepcję budowy nowego dworca
  • Odpowiedz
rozróżniasz całkowicie prywatne pieniądze od państwowych?


No i jeszcze porównaj koszty ile kosztuje standardowa galeria, a ile budynek dworca


@So_I_Scream: a co ma to do rzeczy? Publiczny przewoźnik nie może poczynić inwestycji w infrastrukturę, bo jest publiczny? za dużo wolnego rynku przyjąłeś.
PKP decyduje czy warto zbudować prawidłowo dworzec,
  • Odpowiedz