#motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody Siema Napinacz paska osprzętu ma taką sprężynę że k---a mac? Luzuje się go u mnie kluczem płaskim 15, bardzo ciężko go poluzować było, otwór na blokadę jest średnicy 5mm, włożyłem stare wierteło to pękło.... Dobrze że nie miałem tam ręki, p---------o że hej, napinacz uderzył w rolkę altka a kawałek obudowy aluminiowej napinacza odpadł...lecz sam napinacz.dziala, na szczęście jakoś nie za duży fragment odpadl już nie było dojścia żeby go zluzować, trzeba było zdjąć napinacz i zablokować go na imadle. Kolejna.blokada z gwoździa aż się wygięła. Ale jakoś trzymała do momentu założenia paska.
To takie twarde ustrojstwo jest? Jedną ręką ciężko na zluzować.
@ondraszek: No ma d------ą sprężynę, przecież ona musi dociskać pasek na który sporo sił działa. I tak masz git, że udało Ci się bez wymiany napinacza, ja jak wymieniałem alternator jakiś czas temu, to ten j----y napinacz się rozleciał, wyskoczyła sprężyna i nie było szans, żeby ją włożyć z powrotem xd
Siema
Napinacz paska osprzętu ma taką sprężynę że k---a mac?
Luzuje się go u mnie kluczem płaskim 15, bardzo ciężko go poluzować było, otwór na blokadę jest średnicy 5mm, włożyłem stare wierteło to pękło.... Dobrze że nie miałem tam ręki, p---------o że hej, napinacz uderzył w rolkę altka a kawałek obudowy aluminiowej napinacza odpadł...lecz sam napinacz.dziala, na szczęście jakoś nie za duży fragment odpadl
już nie było dojścia żeby go zluzować, trzeba było zdjąć napinacz i zablokować go na imadle. Kolejna.blokada z gwoździa aż się wygięła. Ale jakoś trzymała do momentu założenia paska.
To takie twarde ustrojstwo jest? Jedną ręką ciężko na zluzować.
Blokada musi być jakaś d------a, nie wiem, 5mm to wg mnie za mało skoro gnie albo pęka.