Aktywne Wpisy
Mateo132 +78
Dysponuje ktoś surowicą na jad żmiji? Temat pilny. Psa ugryzła żmija, u weterynarzy brak surowicy, obdzwoniliśmy wielu, aktualnie pies u weta dostaje kroplówki. Śląsk. Błagam o pomoc.
#weterynarz #zmija #pies #zwierzeta #pomoc
#weterynarz #zmija #pies #zwierzeta #pomoc
rubingramrap99 +54
Tymczasem fakty są takie, że jazda szybka jest w 99% przypadków również bezpieczna. Nie ma ŻADNYCH statystyk, które by twierdziły, że jest inaczej i rzetelnie podchodziły do problemu. Typowe dzbany nie rozumieją kategorii jakie są używane w statystykach policyjnych i wymyślają sobie, że to ludzie jeżdżący szybko powodują wypadki xD
Uważam, też że powinny istnieć szkolenia, egzaminy i certyfikaty uprawniające kierowców do szybszej jazdy, które potwierdzą, że kierowca ma choćby minimalne pojęcie o zaawansowanych technikach prowadzenia pojazdu (przewidywanie sytuacji na drodze, uprzejmość itd)
Śmieję się tylko z miernot i sebastianów drogowych, którym wydaje się, że coś potrafią bo oceniają swój skill wedle prędkości z jaką jadą tylko w odwrotnej zależności xD
Zabierałbym prawka na miesiąc za każde wymuszenia pierwszeństwa, brake check, zamulanie -20 od limitu prędkości w dobrych warunkach i bez wyraźnego powodu i popędzanie światłami lub siedzeniem na zderzaku. Wyeliminowało by sie czasowo najwięcej zagrożeń na drodze czyli kierowców klasy Majtczaka, Perettiego czy @Serrrek
A za wypowiadanie się w kwestii techniki jazdy bez certyfikatu za udział w szkoleniu na choćby podstawowym kursie DTJ, usuwałbym konto na wykopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #bekazwykopkow #samochody #niepopularnaopinia
Kursy DTJ powinny być obowiązkowe. To co ludzie na nich robią jest szkujące. Większość się czegoś uczy coś tam ogarnia na symym początku ale zawsze jest parę osób, które nawet nie ogarniają wciśnięcia hamulca na maksa. Na szarpaku nie łapią poślizgu i zamiast trzymać hamulec by się zatrzymać to robią bączki i wylatują na sam koniec płyty. Przecież po czymś takim to ja mam wąpliwości czy ta osoba ma w ogóle predysposzycje do prowadzenia auta.
Raz byłem na kursie gdzie przyjechała kursantka z instruktorem. Widać była jak bardzo źle jej wszystko idzie i jak dopiero uczy się podstaw. Tacy ludzie maja wyjeżdżają przecież na
- Nie umieją wykorzystać rozbiegówki tylko przy 70km/h wpychają się już na pas mimo że mają jeszcze 200m rozbiegówki.
- Jadą tą fabią 1.0 która ledwo trzyma 110km/h i potem nie wytrzymują presji gdy wyprzedzają sznur tirów a za nimi jest już kilku innych gości, którzy jechali szybciej
- Wyprzedzają tira w ostatnim momencie nie patrząc jaka sytuacja jest na lewym pasie
- W ogóle nie korzystają ze środkowego lusterka (przydatne do oceniania dystansu i prędkość tych za tobą) a potem są zdziwieni, że nagle pojawiło się za nimi bmw na zderzaku
- Brak jakiejkolwiek uprzejmości - wyprzedzam jakąś kolumnę już kilka minut, jak jest miejsce zjadę na chwilę na prawy, niech ci co się śpieszą mnie miną i
@SzubiDubiDu: Wczoraj dałem poprowadzić mojemu ojcu moje auto gdy wracaliśmy do Wawy wieczorej na pustych drogach. Wstyd się przyznać, ale nie sądziłem że mój ojciec jest miernotą drogową. Pokazał wszystkie typowe zachowania idioty na kółkiem i kapelusznika:
1. Pytam się czy na krętej zabudowanej drodze ala osiedlowej daleko za miastem ma problem ze wzrokiem, bo jedzie 30/40.
-Nie nie ma problem i
Na zdjęciu przykład z Wroclawia gdzie mieszkałem kilka lat: 50 -> 140 -> 110 -> 80 -> 60 na odcinku około 200 metrów xD
Jakiś losowy budynek w środku pola, pół kilometra przed wioską? Start strefy zabudowanej.
Wjazd na wiochę? 50 -> 40 -> 30, próg zwalniający!
Lekki
Komentarz usunięty przez moderatora
Ludzie którzy mnie odwiedzają z Polski czują się bardzo niepewnie w sytuacji jak na zdjęciu, bo myślą
Wracaliśmy nocą na dwa auta. On miał terenówkę (nowy zakup), ja robię za pilota. Jedziemy 90/90 a przed nami pojawia się auto z przyczepą jadące 70/90. Wyczekałem na odpowiednio pustą i długą prostą abyśmy obaj bezpiecznie wyprzedzili. Przełączam skrzynie na sport, lewy kierunek, gaz, kickdown, lewy pas, kilka sekund później jestem już na prawym.
A kumpel wrzuca kierunek, zmienia pas, jedzie lewym, jedzie lewym, jedzie lewym, jedzie lewym. Cały czas równo z wyprzedzanym. Prosta zmienia się w zakręt a z naprzeciwka widzę że coś jedzie. A kumpel wciąż na lewym. Mija mnie to auto z naprzeciwka - jakiś matiz. Zaraz będzie ich mijać a ten debil wciąż na lewym. Patrzę w lusterko i matiz #!$%@? na pobocze. W końcu terenówka wraca na
@cwlmod: oczywiste kłamstwo, pierwsze z brzegu statystyki śmiertelności pieszych w zależności od prędkości pojazdu.
https://demagog.org.pl/wypowiedzi/jaka-szanse-na-przezycie-ma-pieszy-potracony-przez-auto-jadace-30-km-h/
@NissanZ32: Oczywiście. To się bardzo rzuca w oczy choćby w Niemczech/Austrii gdzie jedziesz zadupiami i widzisz znak terenu zabudowanego przejeżdżasz skrzyżowanie + 2/3 domki i koniec terenu.
@Przegrywek123: Oczywiste kłamstwo i głupota, bo nie masz zielonego pojecia o problemie
@SzubiDubiDu: Zacząłem czytać twoja historię i chciałem już napisać mogą, ale okazało się, że miałem dokładnie taki sam przypadek xD
Na ograniczeniu do 90 pojawił się dodatkowy pas do wyprzedzania pod wzniesienie. Ja daje gaz w aucie do ślubu, a kolega moj e36 nie zredukował ani jednego biegu i na piątce po górę chciał wyprzedzić auta, które nas blokowało przy 70, a więc miał tam może ze 2000 obrotów
Jeszcze mi napisz, że energia rośnie do kwadratu prędkości to zaliczysz dwa najbardziej banalne pseudoargumenty xD
@Przegrywek123: rozmawiamy o drogach szybkiego ruchu. Po pierwsze tam pieszych nie powinno być, po drugie przy 120 a przy 140 kazdy pieszy umrze
Skończ mi tutaj spamować albo cię zablokuję. Jeśli nie widzisz żadnego problemu w tej masie bzdur jakie są powtarzane na temat BRD to nie jesteś na moim poziomie by nasza dyskusja miała sens. Możesz sobie przejrzeć moje ostatnie głowne wpisy na mirkobloku to znajdzie jeden 1-2 tygodnie temu jak wyśmiałem panel ekspercki BRD.