Wpis z mikrobloga

W moim #xiaomi #redmi Note 13 Pro+ mam od nowości dwie poważne wady:

1. Głośny szum przy odtwarzaniu wideo zarejestrowanego kamerą telefonu – nawet filmiki nagrywane w kompletnej i absolutnej ciszy po prostu szumią i naprawdę nie jest to subtelny, ledwie słyszalny szumik – wręcz przeciwnie.

2. Filmy, które odpalam na TV bezpośrednio z telefonu (projekcja, screen mirroring) mają problemy z płynnym odtwarzaniem dźwięku, a mianowicie co kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt sekund ma miejsce irytujące urywanie się dźwięku na krótki moment, odbierając jakikolwiek komfort oglądania.

Naprawdę dostatecznie obrzydł mi ten telefon, jak i cała marka Redmi i najchętniej bym się tego chińskiego badziewia jak najszybciej pozbył. Mam w planach odesłanie tego do sprzedawcy (sklep mi.com) i skorzystanie z reżymu rękojmi. Czy ktoś z Was odsyłał cokolwiek z Xiaomi/Redmi na rękojmię i może podzielić się jakimiś cennymi wskazówkami?

Zastanawiam się, czy odsyłać im to od razu w związku z obydwoma problemami, czy może najpierw zaadresować problemy z szumem, a dopiero potem ewentualnie kwestię przycinającego się audio? Najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla mnie byłoby pozbycie się tego telefonu i zwrot poniesionych kosztów. Nie chcę ani naprawy, ani wymiany na nowy model. Jak to zrobić najskuteczniej?

Inb4: aktualizacja oprogramowania do HyperOS nie pomogła. Nie pomaga również przywracanie telefonu do ustawień fabrycznych.

#pytanie #firstworldproblems #android #kiciochpyta #zalesie #gwarancja #rekojmia
moby22 - W moim #xiaomi #redmi Note 13 Pro+ mam od nowości dwie poważne wady:

1. Gło...

źródło: Capture

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
@TruskawkaNaTorcie: Open Camera przy ustawieniu w "źródle dźwięku" opcji "bez przetwarzania" nagrywa wideo bez szumu, ale co z tego, skoro stockowa aplikacja tego nie potrafi? Poza tym inne ustawienia źródeł dźwięku w Open Camera dają output jako nagranie z szumem, więc kiepsko to wygląda i tak.

Film nagrany i przesłany na PC nadal ma głośny szum. Co się tyczy lagów dźwięku to ten problem nie dotyczy nagrań wideo, a występuje
  • Odpowiedz