Wpis z mikrobloga

#ubereats #uber #oszusci #glovo #gownowpis #oszukujo #jedzenie
Siemka,
Przyjechałem dzisiaj do Warszawy do lekarza. Zatrzymalem sie w hostelu. Zamawiam jedzenie przez uber eats z North Fish z racji promocji. Dokonałem oplaty. Przydzielono mi czarnoskórego dostawce. Monitoruje mapke. Patrze zmienia sie status "Dostarczone" wychodze. Czekoladka siedzi na skuterze ani nic po polsku ani nic. Duka cos łamanym angielskim. Zrozumialem, ze on juz wydal zamowienie xD. Tylko nie wiem komu bo na pewno nie mi. Odjechal w #!$%@?. Pisze do Supportu a oni ciagle piszą
"Ze po przeanalizowania mojego konta nie są w stanie dokonac korekty ani zwrocic pieniedzy. Jest im bardzo przykro" xD
Ja wiem, ze wy w tej #warszawa zarabiacie duzo i ~60zl nie robi roznicy ale bądźcie uczciwi. Ja w tej chwili nie mam ani jedzenia ani pieniedzy.
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@MisterMinister: Dbaja o to aby nie bylo dyskryminacji i zatrudniaja czarnoskorych itp. W porządku. Ale wypadaloby chocby troche znac podstawy angielskiego / polskiego zeby moc sie skontaktować. A jak juz to faktycznie dostarczyc pod drzwi tak jak prosilem. Nieee trzeba wydac komus innemu bo nie potrafi sie wykonać polecenia. Idź Pan w cholere.
  • Odpowiedz
@mateuszmozol: na przyszłość wybieraj opcję "zostaw pod drzwiami" - dostawca zostawia torbę przed drzwiami dzwoni dzwonkiem i odchodzi. Musi też zrobić zdjęcie torby z jedzeniem zostawionej pod drzwiami - jeśli nie otrzymałeś zdjęcia to masz argument do dyskusji z uberem. Odmowę zwrotu pieniędzy masz pewnie od bota, skontaktuj się z człowiekiem- wybierz zagrożenie bezpieczeństwa czy coś poważnego i napisz że chcesz rozmawiać z człowiekiem. Połącza Cie i pewnie rozwiążą sprawę.
  • Odpowiedz