Wpis z mikrobloga

#peugeot #motoryzacja #mechanikasamochodowa Witam, posiadam aktualnie Peugeota 407 1.6 HDI. 2005 rok. Od dłuższego czasu miewam problem z szarpaniem/wyłączaniem się samochodu podczas jazdy. Po podłączeniu kostki jedyny błąd jaki wyskakiwał to błąd od turbiny gdzie jeden ze znajomych mechaników wskazywał na czujnik podciśnienia który wymieniłem ale problem nie ustąpił. Raz wywala kontrolkę ESP i zaczyna szarpać do momentu aż całkowicie samochód się wyłącza a kolejny objaw to po prostu wyłączanie się samochodu z kontrolkami braku smarowania, kontrolki STOP i akumulatora. Czy ktoś miał podobny problem lub identyczny? Niby fora wskazują na czujnik położenia wału lub czujnik od hamulca oraz egr
  • 3
  • Odpowiedz
@Goijden: trzeba podpiąć oscyloskop dwukanałowy. Do sygnału z wałka i wału. Odpalić auto i jechać do momentu aż zgaśnie. Okaże się gdzie ginie sygnał. Raczej z powodu turbiny nie gasł by tak.
  • Odpowiedz
@Goijden: Próbowałeś wyłączyć ESP? W BMW E90 słyszałem o przypadkach gdzie czujnik prędkości koła świrował i samochód myślał że koło buksuje i odcinało moc. Ale by może nie gasła całkiem.

A tak to może coś nie łączyć.
  • Odpowiedz