Wpis z mikrobloga

@Kingside: sentyment i nostalgia, moje pierwsze autko kupione za własne pieniążki. Piękne skórzane fotele z podgrzewaniem i chłodzeniem, dobrze się prowadziło, nie rdziewialo i prawie wogole u mechanika nie bywało :D eh piękne czasy :D
  • Odpowiedz
@Kingside: mondeo MK3 to jest fajna bryka. Mimo iż ma już 20 lat to się świetnie prowadzi to autko. Brak #!$%@? wyświetlaczy i innego gówna. Wszystko o służysz za pomocą halek analogowych. Auto samo w sobie proste a wersja st 220 to już bomba jak dla mnie.
  • Odpowiedz
@KaraBooska: Mondeo świetnie się prowadzi? Zawieszenie zbyt miękkie przez co na łukach czy zakrętach buja się jakbyś wanną jechał. Do tego wszechobecna rdza, praktycznie na każdym elemencie. Plus tego auta był taki że mało paliło z LPG i praktycznie się nie psuło.
  • Odpowiedz
@dk7pl: W sumie to co piszesz, to przeciwieństwo mojego MK3. Na zakrętach prowadzi się świetnie. Jakbyś przykleił auto do asfaltu. Rdza, owszem jest. Jednak nie na każdym elemencie, a tylko na dachu i to pewnie spowodowane jest jakimiś odpryskami od kamieni. Mało pali? Wręcz przeciwnie. Zimą 10/100 to najmniej. Teraz, latem około 7,5 w trasie, około 9-9,5 miasto. No ale wspólny mianownik się zgadza - praktycznie się nie psuje. Raz
  • Odpowiedz
@dk7pl podpinam się pod @Lubdg mam trójkę z pierwszej serii jaka wychodziła, 2000r. Zawieszenie nadal stabilnie trzyma się drogi, spalanie w trasie 7-8l, mało co trzeba przy nim robić poza standardowymi wymianami niektórych części, bo to jednak już 24 lata. Plus chyba jedyny tutaj, z tego co słyszę, mam Mondeo mk3, którego w ogóle nie bierze rdza (a całe swoje życie stoi pod gołym niebem) najwidoczniej trafił mi się wyjątkowy
  • Odpowiedz
klasyczek w gta iv

i w GTA 3, VC, San Andreas


@Akuzativ94:
@ork_sojownik:

W serii GTA ze względu na oszczędność pamięci został zaimplementowany limit modeli pojazdów, jakie znajdują się w pamięci. W SA to było bodajże 6 modeli na raz, w innych częściach mniej/więcej. Przez taki limit szukanie pojazdu może zająć dużo czasu bo nowy model nie zostanie załadowany dopóki jeden z poprzednich nie zostanie usunięty (np. w
  • Odpowiedz
W serii GTA ze względu na oszczędność pamięci został zaimplementowany limit modeli pojazdów, jakie znajdują się w pamięci. W SA to było bodajże 6 modeli na raz, w innych częściach mniej/więcej. Przez taki limit szukanie pojazdu może zająć dużo czasu bo nowy model nie zostanie załadowany dopóki jeden z poprzednich nie zostanie usunięty (np. w zatłoczonym miejscu). I z tego też powodu jak już znajdziemy odpowiedni pojazd to jest duża szansa że
  • Odpowiedz
@bylem_zielonko Nie czytałem żadnych artykułów, widziałem bezpośrednie wypowiedzi deva na Twitterze i nie było mówi nic o konsolach. Sam nawet wspominał, że to jest powodem dlaczego jak znajdziesz jakiś pojazd to nagle zaczyna się pojawiać częściej
  • Odpowiedz
@kamil062: tylko że przecież w czasach SA komputery miały wystarczająco dużo pamięci i nie trzeba było szukać i implementować takich rozwiązań jak na konsolach, które właśnie polegały na korzystaniu z małej liczby modeli żeby gra chodziła plynnie
  • Odpowiedz
@bylem_zielonko Tylko weź pod uwagę że kod gry dla konsol i PC będzie w większości taki sam, zwłaszcza gdy gra jest zrobiona z użyciem silnika. Optymalizację zrobione na jedną platformę będą takie same na innej.
  • Odpowiedz