Wpis z mikrobloga

na jaki numer mam zadzwonić, żeby aktywować mój numer? Dzisiaj mineła ważność konta i karta została zablokowana, chcę ją aktywować i doładowac większą kwotą (telefon na kartę). Dzwoniłem na *100 ale nie chce mnie nic połączyć @OrangeEkspert

#orange
  • 7
  • Odpowiedz
@lmao: nie. nie raz już miałem taką sytuację, dzwoniłem do Orange i aktywowali mój numer na nowo, przy czym od razu musiałem doładować konto większą kwotą, aby przedłużyć ważność. tylko nie pamiętam numeru :(
  • Odpowiedz
@Mowi: współczuję, że myślałeś, że musisz doładowywać konto, aby przedłużyć jego ważność, skoro od paru lat można to zrobić za darmo na rok... a na samym początku można było przedłużyć o 2 lata. Co do blokady karty - znajoma miała to samo i odesłali ją z salonu z kwitkiem tłumacząc, że numer już przepadł i trafił do bazy, z której może go wylosować w przyszłości inny użytkownik.
  • Odpowiedz
@prawdziwek: chyba mylisz że sobą 2 rzeczy. Blokada połączeń wychodzących to co innego niż blokada karty w wyniku przekroczenia okresu ważności konta. To są 2 różne okresy - na wykonywanie jest krótszy, a na odbieranie dłuższy (no chyba że przedłużysz za darmo tę ważność o rok, wtedy jest również na wychodzące). Autorowi chodziło o ten drugi, chyba że niejasno to opisał.
  • Odpowiedz
@lmao: @prawdziwek: już poradzone, na *100 konsultant mi pomógł. Tak, chodziło mi o okres ważności karty, a nie okres ważności połączeń. Po podaniu konsultantowi mojego numeru i numeru karty SIM odblokował mi mój numer, teraz muszę doładować konto kwotą min. 25zł orz mogę sobie wydłużyć ważność karty na rok, tak jak jest w linku
  • Odpowiedz
@Mowi Po zablokowaniu karty z powodu braku doładowania faktycznie można dzwonić w tej sprawie na numer *100 - z numeru Orange lub 510100100 - z numerów stacjonarnych/ innego operatora. Numer można przywrócić do 30 dni. Kontakt telefoniczny to najszybsza forma wyjaśnienia sprawy jednak w przypadku braku możliwość telefonicznego załatwienia sprawy sugerujemy zgłoszenie przez: http://pomoc.orange.pl podając opis sprawy oraz numer karty SIM.
  • Odpowiedz