Z używkami to taki problem że na rynku są głównie szosy pod wąskie opony - a to trochę niewygodne na polskich drogach. No i trzeba się trochę znać, bo pełno handlarzy którzy wciskaja zabytki techniki w chorych cenach.
@RimenX: Zwykły Triban RC100 jest spoko jeśli lubisz prostotę i nie masz wygórowanych wymagań. Przejechałem na nim po Mazowszu kilka tysięcy km i nie narzekam. Jedyne minusy to brak klamkomanetki (ale ja zupełnie nie narzekam na tę wajchę do zmiany biegów) oraz to, że najlżejsze przełożenie jest dość twarde (mi to nie przeszkadza bo jeżdzę głównie po płaskim).
I dlatego między innymi warto inwestować w krajowe firmy, a nie gigantów zza granicy. Nie dość, że płacą dużo wyższe podatki, to jeszcze angażują się w sprawy kraju. Szacunek panie Brzozka #inpost #powodz
#triban #rower
:) :) :)
Jak jedziesz na zwykłym Tribanie to pozdrawiają cie tylko inni na Tribanach, a na tym Easy to nawet oni nie pozdrawiają.
Tak na serio to tam był krótszy mostek i dodatkowy zestaw klamek na płaskiej części kiery.
Rc500 jest na promocji:
https://www.pepper.pl/promocje/rower-szosowy-triban-rc500-microshift-857591
Z używkami to taki problem że na rynku są głównie szosy pod wąskie opony - a to trochę niewygodne na polskich drogach.
No i trzeba się trochę znać, bo pełno handlarzy którzy wciskaja zabytki techniki w chorych cenach.
Easy: klamkomanetki + extra klamki
Zwykły 100: klamki + manetka
To chyba pierwsza i najważniejsza różnica, taka najbardziej związana z użytkowaniem i obsługą
W Twoim budżecie brałbym jednak RC500 za 2700