Wpis z mikrobloga

#gielda

Witam, czy jest tu ktoś kto by chciał mi poradzic w jakie akcje mogę zainwestować mniejsze kwoty ale systematycznie to robić przez pare lat? Jestem nowy w tematach giełdy, zwykle moje inwestowanie polegało tylko na kupnie fizycznych metali szlachetnych, ale teraz polepszyły się moje zarobki i chciałbym tez wrzucać jakaś symboliczna kwote w akcje i edukować się w tym temacie. Pytanie brzmi w co mógłbym wrzucać powiedzmy 1000 złoty miesięcznie, żeby w dłuższym okresie te pieniądze na siebie zarabiały i były raczej bezpieczne, chociaż jak są jakieś pomysły troszkę bardziej ryzykownych akcji tez bym chętnie posłuchał
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@tom-ek12333 A co myślisz żeby jeszcze część wrzucać w akcje dino ? naczytałem się ze to jest niby świetna inwestycja długoterminowa bo oni za pare lat maja szanse stworzyc koncern typu biedronki czy lidla
  • Odpowiedz
@Chlor2115: pooglądaj sobie Marcina Iwucia na YT zanim zaczniesz cokolwiek kupować na giełdzie. Jak już Ci Iwuć wyjaśni co i jak to później "Zawod Inwestor" też na YT i dopiero po tych dwóch kanałach możesz zacząć powoli za małe kwoty coś kupować i sprawdzać jak Twoja psychika reaguje na wzrosty i spadki.

Jak ktoś gdzieś Ci powiedział że dino to świetna inwestycja, a nagle z jakiegoś powodu spadną o 30%
  • Odpowiedz
@Chlor2115:
Ja od Siebie dodam trzymaj się z dala od NVDA, Tesla czy Apple już za późno - nie daj się na to nagonić, to nie jest kwestia czy tylko kiedy to pęknie. Szczególnie jak chcesz na longterm
Skończysz jak Ci od btc bo nie nasłuchali o jakiś halvingach i obkupili się na górze
  • Odpowiedz
@Chlor2115: