Wpis z mikrobloga

#eldenring Odnosze wrazenie, ze ten system polepszania postaci w DLC jest średnio zrobiony. To dosłownie wygląda jak skalowanie się danego poziomu trudności do przeciwnika. Nie istotne są twoje lvl, wazne zeby pozbierać te fragmenty po to, aby Cie boss nie zabił na strzała. Nie lubie tego typu rozwiązań i wolałem po prostu zwykłe levelowanie jak w podstawce i ew. dodawanie trudniejszych mechanicznie bossów. Ale no może sie przekonam. #fromsoftware #gry
  • 5
  • Odpowiedz
@FPmaster: nie wiedzieli pewnie jak to rozwiazac zeby kazdy niezaleznie od lvla i postepow w grze nie czul sie zbyt pewnie

ale nic nie stalo na przeszkodzie zeby rzucic ze dlc jest dla postaci ktore skonczyly gre i zrobic poziom trudnosci na poziomie end game, gracze i tak by wzieli
  • Odpowiedz
przecież możesz wejść do dlc i nie używać tego nowego skalowania


@teryuu: moge sobie tez biegac nago na lvl1, rozmawiamy o tym jak zaprojektowano gre a nie co ja sobie moge

tak jak kolega napisal

Nie istotne są twoje lvl, wazne zeby pozbierać te fragmenty po to, aby Cie boss nie zabił na strzała. Nie lubie tego typu rozwiązań


i ja tez nie uwazam zeby rozwiazanie ktore wybralo FS bylo najlepsze
  • Odpowiedz
  • 0
@teryuu: W tym, że jak nie będziesz tego używał to boss cię robi na 2 zwykły hity. Moby też. A ty im bijesz po 200 hp. Głupio zbalansowane to jest, że twój level praktycznie nie ma znaczenia a te znajdźki.
  • Odpowiedz