Wpis z mikrobloga

Jaką polecacie najtańszą opaskę do biegania? Chciałbym na niej kontrolować tempo i czas, oraz móc eksportować treningi do stravy.

#bieganie
  • 12
  • Odpowiedz
@slkt: bo albo chcesz dobrze albo tanio. Kupisz tanio, a potem będziesz zawiedziony śladem GPS i głupotami co poakazuje i kupisz garmina/polara/corosa itp xD

Już lepiej przez chwile przemęczyć się ze stravą na telefonie i kupić legitny zegarek sportowy z dobrym modułem GPS.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@aukolb: nie wiem, nie znam się i nawet Ci wierzę Mireczku, ale znam ludzi co biegają maratony z jakimiś Amazfitami i są zadowoleni
  • Odpowiedz
@slkt: no bo można ze wszystkim biegać, nawet z samym stoperem xd

Wszystko sie rozchodzi o dokładność i wkręcenie w biegania. Na jakieś basic to pewnie te amazfity wystarczą, chociaż często tu bywało jak ludzie je wyklinali xd

Ja bym już wolał polować na używkę garmina/polara/corosa, niż nówkę amazfita. Pewnie podobna cena wyjdzie a sprzęt kilka klas lepszy.
  • Odpowiedz
@slkt @aukolb gdy zaczynałem swoją przygodę ze sportem to kupiłem tanią opaskę Xiaomi. Potem wkręciłem się w bieganie, przesiadłem na Garmina i szczerze polecam - ogromna różnica w dokładności GPS i nie tylko.

Ostatnio kupiłem Forerunnera 955, a mój poprzedni Forerunner 245 leży w szafce i się kurzy. Mogę odsprzedać nawet za 200 zł, ma 2 lata i jest w pełni sprawny. Po prostu chciałbym się go pozbyć.
  • Odpowiedz
@slkt: ale w sumie na ch. Ci ta opaska? Przecież opaski nie mają modułu GPS i korzystają z GPS telefonu więc i tak musisz biegać z telefonem. Chyba że chcesz mieć opaskę jako podgląd aktualnego tempa to kup dowolnego mibanda ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@slkt: No to źle sądzisz XD bez dogłębnej analizy rynku najtańsza opaska fitness z GPS to Mi band PRO który kosztuje ok. 350zł a za tyle to już jesteś w stanie kupić używanego Forerunnera 55 lub 245 który wciąga każdą fitopaske. Jak chcesz to biegaj ze swoim zaawansowanym komputerem rowerowym za 80zł ( ͡º ͜ʖ͡º)