Wpis z mikrobloga

#pytanie #smartwatch

Czy #apple to takie dobre zegarki że mają taką cenę? Szukam czegoś do mierzenia pulsu podczas treningu i jakości snu. Są też zegarki #garmin ale ja w tym jestem kompletnie zielony #sport #zdrowie

Chodzi mi o coś w miarę ładnego żeby nie było wstyd nosić na ulicy więc nie polecajcie gowien z aliexpress plz. Jestem eko więc lubię kupywać używaną elektronikę
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sayiv: a on już zaczął testować wszystko na grupie czy ciągle testuje tylko na sobie?
Bo większość nowoczesnych pomiarów jest oparta o statystykę więc ciężko mówić o sprawdzeniu dokładności na jednej osobie. Chyba, że to Twój klon.
  • Odpowiedz
  • 0
@Sayiv: @ShortyLookMean podobno smartwatche to nie takie gowno co ludzie mówią. Czytałem kilka historii na Reddit jak zdrowi ludzie odkrywali zaburzenia/choroby i to tylko za pomocą regularnych pomiarów jakości snu, pulsu i co tam jeszcze wykrywa. Ja wiem że to gadżet i nie jest precyzyjny ale potrzebuje zegarka do roboty i przy okazji zawsze ciąłem ten gadżet mieć
  • Odpowiedz
@ShortyLookMean: nie wiem, bo nie interesują mnie specjalnie pomiary, ale wiem że ciężko o innego rzetelnego recenzenta w tym aspekcie

jak masz lepszą alternatywę, to zapostuj, bo ja ekspertem w tej dziedzinie nie jestem
  • Odpowiedz
@hidden1967: Jakoś teraz byl w promocji Samsung watch 6 i chyba 500 zł ci zwrócili jakoś wychodziło 600zl.Ale teraz 7 wychodzi w lipcu i chyba będzie miał wszystkie funkcje zdrowotne jakie są na smartwatch ,ale nie wiem czy nawet cukier nie będzie mierzył zobaczymy
  • Odpowiedz
@hidden1967: Garmin do snu się nie nadaje. (chyba, że fenix 7 pro ma coś mocno poprawione, ale bardzo w to wątpię). Ale ogólnie z zegarkami jest tak, że chyba w każdym wykrywanie faz snu niezbyt działa. Ja długi czas miałem na dzień i treningi zegarek Garmina, a na noc Fitbita tylko po to, żeby lepiej zbierać informacje.