Wpis z mikrobloga

Hej,
Czy ktoś konsolidował 2 usługi w @play_polska ?
Dostałem tylko info telefoniczne od konsultanta że to zrobił. Zrobiłem zgłoszenie telefonicznie z prośbą o konsolidację.
Nie mam jednak żadnego innego potwierdzenia na mailu, a w Play24 dalej mam 2 osobne usługi.
Na czacie dostałem optymistyczne info że wszystko się samo zrobi, połączy itd

Zależy mi na tej konsolidacji aby obniżyć rachunki dzięki łączeniu usług.
Oczywiście przy zawieraniu umowy na drugą usługę zaznaczyłem połączenie rachunków ale to się nie stało.
Najgorsze jest to że nie ma nigdzie potwierdzeń, w umowie itd - musiałbym nagrywać moment zawierania umowy na stronie Play...

Jak to u Was wyglądało?

#play
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach