Wpis z mikrobloga

@Tywin_Lannister: @Woozie321: Ale tak już poważnie mówiąc, to kupowanie iPhone'a to zwykłe przepłacanie, szczególnie w Polsce. Nie oferuje niczego ponad to, co ma konkurencja. Jedyna zaleta jaka mi przychodzi do głowy w stosunku do innych urządzeń, to bardziej restrykcyjny system akceptowania aplikacji do App Store'a, chociaż Google nadrabia to dobrym sortowaniem aplikacji. No i jeszcze jedna, dla deweloperów lepszą platformą jest iOs, bo użytkownicy tego systemu bardziej trzaskają
  • Odpowiedz
@JackBauer: (#)

Nie oferuje niczego ponad to, co ma konkurencja.


System jest idiotoodporny, działa stabilniej i szybciej. Jest łatwiejszy w obsłudze dla przeciętnego użytkownika. Więcej aplikacji lepszej jakości. Dostajesz gwarancję update'u do najnowszej wersji systemu przez trzy lata, w Androidzie jest to najczęściej rok (pomijając
  • Odpowiedz
iPhone'y są bardziej znane z awarii wszelkiego rodzaju. Nie chodzi mi o jakieś drobnostki, ale np. wadliwe przyciski, kłopoty z ekranem, niestabilność systemu po 1-2 latach. O ile w przypadku telefonów z Androidem naprawa jest prosta i tania, o tyle przy iPhonie już masz duży problem.


@JackBauer: [potrzebne źródło] - jedyne usterki ajfonów z jakimi do tej się spotkałem to potłuczona szybka po upadku na chodnik. A uwierz mi, znam sporo
  • Odpowiedz
@Mohammed_Socjal: Tak, korzystałem z iPhone 1, iPhone 3GS, iPhone 4 i iPhone 5. Oprócz tego z iPoda Touche'a i iPada. Wszystko co napisałem jest jak najbardziej prawdziwe, podejrzewam, że nawet jakbyś miał pecha i doświadczyłbyś wszystkich problemów wymienionych przeze mnie to i tak byś się nie przyznał, że zmarnowałeś swoje pieniądze.
  • Odpowiedz