Wpis z mikrobloga

Szukam błotnika do punciaka, z tego powodu przeszukałem olx'a, allegro, otomoto i pośród prawie 300 używanych błotników zgadnijcie ile nie miało rdzy


a ile było w przynajmniej dobrym stanie? (bardzo delikatne ślady rdzy, takie które raczej nie mają jeszcze wżerów albo ewentualnie wyblakły bezbarwny/przebicie się do podkładu/bazy)


makaroniarze to wiedzą jak robić elementy karoserii.

#fiat #samochody #motoryzacja #lakiernictwo
  • 7
  • Odpowiedz
@loucas zadzwoń na jakiś szrot to czasami dają części do takich gruzów za darmo albo za papierosa
kiedyś pół opla astry f dostaliśmy i sporo do uno (musieliśmy wyjąć) bo uznał że nikt tego gówna już nie kupi i zalega
  • Odpowiedz
  • 0
@r5678: zamienniki to o człowieku spasować to..... wiem, bo jeden taki zamontowałem i pasować pasuje, ale przesiedziałem parę godzin nad spasowaniem i dalej daaaaleko od oryginału
  • Odpowiedz
@loucas: rozumiem. no to w takim razie zmień na taki gdzie jest powierzchowna rdza, zetrzeć, podkład lakier, od środka też można czymś wysmarować. Albo szukaj takich które były z UK, gdzie nie ma soli. możesz szukać po samochodzie i ceny od najniższej często wrzucają ogłoszenia że całe na części a nie konkretnie w kategorii błotniki.
Chyba że masz możliwość używania spawarki to samemu można coś podcinać i ogarnąć ten co jest.
  • Odpowiedz
  • 0
@r5678: Dwa błotniki już robiłem. Zeszlifowałem do gołej blachy, dodatkowo poszedł inhibitor rdzy R STOP, podkład, baza, bezbarwny. Pomalowany mały fragment progu trzyma się dobrze, natomiast na dole błotników po zimie wyszła ponownie rdza. Mogłem jeszcze po podkładzie dorzucić baranka, może to by coś wtedy dało, no ale mądry człowiek po fakcie.

Temu właśnie szukam używanych. Z UK ciężko niestety znaleźć, a w kolor trafić to już wgl trzeba mieć farta.
  • Odpowiedz