Wpis z mikrobloga

#ux #ui #design

w jaki sposób przedstawiacie projekty komercyjne w portfolio? Chodzi mi o przypadek, gdy rozwiązania nie są zaimplementowanie nigdzie publicznie na stronie, była to jakaś część procesu wewnątrz firmy. - przypuścmy na stażu pomagałam PO zwizualizować ścieżkę na kilku ekranach. Sektor z bankowości, staż dobiegł końca, więc nawet nie mam jak sprawdzić, czy to lata. Usuwacie po prostu logo wszędzie i heja? Tylko skoro odbrandowimy projekt to czy nadal można go bezpiecznie nazwać komercyjnym?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bezzebna_modliszka: jak nie jestes pewny to usun brand, najlepiej sie skontaktuj z kims wyzej czy mozesz wstawic, ale imo mozesz po prostu dac jakis swoj brand. Mowisz tez ze to kilka ekrana tzn ile? bo jak 2-3 to troche bez sensu publikowac, lepiej cos dorobic/rozwinac, a jezeli nie to zawsze mozna to zrobic prototyp i zamknac to w gifie i wstawic na jakiegos dribbla.
  • Odpowiedz
@H-ED: Menago zespołu UX mówił, że jak te rozwiązanie nie jest opublikowane na stronie/w apce to tego raczej nie pokazywać - mimo, że robiłam to dla PO, który nie był z jego zespołu, ale to raczej bez znaczenia. Ekranow wyszło 11, dotyczyły brania kredytu hipotecznego - pokazałam ścieżkę użytkownika, który nie ma zdolności kredytowej. Bank wtedy: 1) podpowiada mu, jak może tę zdolność poprawić, by dostać kredyt 2) Bank mówi,
  • Odpowiedz
@bezzebna_modliszka: Hmm, widzę, że Ci trochę szkoda tej pracy, która wykonałaś. Co do user researchu to masz znajomych/rodzinę, zrób prototyp i im podeślij żeby poklikali wnioski wyciągniesz sama, co do analizy konkurencji to również czy znajomi/rodzina nie są w konkurencyjnych bankach? można coś podejrzeć. Żeby nie rzucać tej pracy w kąt to może poszukaj na innych stronach błędy UXowe, jakieś słabe wykonane formularze do logowania, proces zakupu itd. Gromadzisz kilka
  • Odpowiedz