Wpis z mikrobloga

  • 0
@benetti to zależy czy ma być szybko, dobrze czy tanio. Na pewno kupują tam gdzie taniej, ale to często wyklucza polskich dystrybutorów. Przy czym distri są wygodni - w sprawach serwisu, gwarancji, reklamacji
  • Odpowiedz
  • 0
@majk3l: najlepiej jakby byli tacy 3 w 1 ;) , będę miał kilka razy w miesiącu zamówienie na taki zestaw: laptop, drukarka, głośnik, myszka, smartfon - budżet 10k, właśnie mogę uznać nieco wyższą cenę w zamian za brak problemu z reklamacjami, a orientujesz się jak to jest z rękojmią, koszt naprawy spoczywa na sprzedającym?
  • Odpowiedz
brak problemu z reklamacjami


@benetti: to radzę baaardzo dokładnie czytać opinie na ceneo bo co najmniej jeden z w/w przez mirka sklepów ma skandaliczne. Agresywna polityka cenowa niestety często idzie w parze z totalnym zlewaniem procedur i klienta. Coś za coś.
  • Odpowiedz
  • 0
@purrminator: dlatego właśnie liczylem, że ktoś mi poleci jakąś sprawdzona hurtownie, zwłaszcza że nie będę dla nikogo konkurencja, bo będę obsługiwał specyficzną grupę która i tak kupiłaby to w lokalnym stacjonarnym sklepie w #sanok
  • Odpowiedz
  • 1
@benetti no tak, też nie polecam zamawiania w kr czy jakichś innych net-s. Oni tak właśnie działają, że dopiero jak zainkasują kasę to zamawiają od distri. Raz, że czekasz tygodniami, dwa że mogą ci anulować w każdej chwili. Obsługa fatalna. Dramat jednym słowem.

@benetti a działalność masz? Wal na PW i jakąś współpracę omówimy może ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz