Wpis z mikrobloga

Co tu tak cicho na tagu? #hulajnogaelektryczna
Dosłownie całe miasto jeździ na jakichś UTO, ludzie robią zakupy komunikują się tym do pracy. Nikt już nie ubiera się w sportowe ciuchy i jeżdzi na rowerze bo jak potem spoconym pracować

BTW co sądzicie o Teverun Fighter Supreme 7260R? Wiadomo na ścieżkach max 50kph, ale czasami nie ma ciągłości i trzeba z blachosmrodami na ulice wyjechać trzypasmową wtedy to 110kph by się przydało
dzemzrzodkiewki - Co tu tak cicho na tagu? #hulajnogaelektryczna 
Dosłownie całe mias...

źródło: teverun

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dzem_z_rzodkiewki: może kup sobie taką co 200 poleci. Wyjebka na tych wynalazkach przy 50 to ciężkie obrażenia lub kalectwo, zresztą 20 kmh to max ile możesz jechać takim cudem, reszta jest niedopuszczona do użytku. Pół bidy jeśli sam się zajebiesz na tym gównie ale jak komuś zrobisz krzywdę to się możesz do śmierci nie wypłacić.
  • Odpowiedz
Wyjebka na tych wynalazkach przy 50 to ciężkie obrażenia lub kalectwo. jak komuś zrobisz krzywdę to się możesz do śmierci nie wypłacić


@Szakalio: Mówisz o samochodach? Wystarczy wjechać komuś w drzwi przy 70km/h i są trupy. Co za różnica czy samochód, motocykl czy hulajka. Hulajka przynajmniej nie smrodzi i nie robi raka wszystkim w centrum oraz nie zajmuje 100 hektarów miejsc parkingowych czyli same plusy

30kmh to max ile można
  • Odpowiedz
ten Teverun może troche przesada na miasto bo strasznie ciężki. Ja proponuję jakąś lżejszą hulajke średniej klasy, żeby jechała te ~70km/h, np. Nami Klima albo Vsett 10, tak żeby zachować płynność ruchu na ulicy i żeby każda puszka czy ciapak na skuterku uber eats cie nie wyprzedzał ...
dave8 - ten Teverun może troche przesada na miasto bo strasznie ciężki. Ja proponuję ...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
@dave8: z tymi 70kph to jest problem bo rozpędzanie 60->70 trwa wieki a nikt nie chce jechać poniżej 70 po mieście i zaraz cie beda wyprzedzać na żyletki
Żeby rozpędziła się w te 10s do 70kph to musi mieć właśnie conajmniej 80 vmax. Z tego co słyszalem to Teverun solidniejsze niż Nami
dzemzrzodkiewki - @dave8: z tymi 70kph to jest problem bo rozpędzanie 60->70 trwa wie...

źródło: teverun2

Pobierz
  • Odpowiedz
@dzem_z_rzodkiewki: ten Eleven+ jest nawet spoko, wolty i pedalarze bedą wniebowzieci jak ich wyprzedzisz :D BTW. można jeszcze ponegocjować cene z chinolem i zapytaj czy nie mają ich gdzieś na stocku w EU.
  • Odpowiedz
@dzem_z_rzodkiewki Teveruny mają złą geometrię i przy większych prędkościach wpadają w mocne shimmy. Tu w tym Fighterze dali już dwa dumpery i tak to nie pomaga. Jakościowo też nie za dobre. Lepiej tak jak pisali Nami Klima, albo Hiley Tiger 10 VLR. Tiger będzie najlepszy jakościowo.
  • Odpowiedz
@gripen2000: a Kaabo? Wygląda dość stabilnie przy tych 120km/h w 50s. W sumie nie potrzeba mi tych topowych modeli 50-60Ah ale różnica w cenach nie jest powalająca, ta dodatkowa pojemność baterii wychodzi wręcz tanio

Tiger ma ten problem że za wszelką cene próbują się zmieścić w 30kg którego nikt nie sprawdza i przez to mają baterię na max 40-45km odkręcania manetki. Niby wystarczy ale co jazde musi być full bateria.
dzemzrzodkiewki - @gripen2000: a Kaabo? Wygląda dość stabilnie przy tych 120km/h w 50...
  • Odpowiedz
@dzem_z_rzodkiewki Wolałbym Kaabo bardziej stabilna jest i bardziej dopracowana od Teveruna. Ja wiem, że wagi nikt nie sprawdza, ale jak zrobisz z kimś dzwona co jest łatwe na hulajce to będziesz miał wtedy problem i pierwsze co sprawdza to „pojazd” jakim jechałeś. Vmaxa szybko zblokujesz ale wagi już nie zmienisz.
  • Odpowiedz