Wpis z mikrobloga

@salvador5000: to wszystko ma minimum 21 lat , nie sugerowałbym się opiniami tylko stanem auta i jako taki za niego dał bym tyle ile uważam , nie kupuj najsłabszych wersji bo to nie chce jechać a jak do tego będzie automat to minimum 2.0
  • Odpowiedz
@cwlmod druga w kolejności to 118i, na końcu 116. Raczej rządne się nie psują, poza tym że są już bardzo stare i wszystko się może dziać.

318i było najbardziej popularne i uznawane za najlepszy kompromis
  • Odpowiedz
Jakie silniki tam są najlepsze? Trwałe?


@salvador5000: oczywiście R6 są nie do #!$%@? + w kompakcie będzie to jechać, a nawet fajnie latać bokiem. 116i odradzam, strasznie to ma problemy z wyciekami, utrzymanie wyjdzie ci dużo drożej niż jakiekolwiek R6.

Generalnie E46 jak na BMW ma śmiesznie niskie koszty utrzymania, największy problem tych aut to moim zdaniem korozja, resztę da się zrobić. Nie kupuj najtańszych na rynku, bo będziesz musiał
  • Odpowiedz
@salvador5000: szukaj R6 czyli 325ti najlepiej, do tego są takie co mają 6 biegową skrzynię (ciut krótszą niż w 330Ci, ale nadal dość długą)

droższa https://www.olx.pl/d/oferta/e46-compact-325ti-6-biegow-CID5-IDZHEzg.html

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-325ti-oryginal-z-vin-ID6Gp6VL.html
albo taką tańszą, obszyć kiere, powymieniać jakieś pierdoły i jeździć elegancko, chociaz nadal wolałbym kupić 325Ci
  • Odpowiedz
Biorę pod uwagę też coupe. Moim zdaniem ładniejsze.


@salvador5000: tylko weź pod uwagę, że e46 coupe 3.0 nie kupisz za mniej niż 25k. Sam oglądam od pół roku, tych aut już po prostu nie ma, a jak ktoś ma to nie sprzedaje tego, bo po prostu to jeździ jeździ i jeździ aż się nie rozsypie buda.

to szukaj 325Ci z automatem - też długa skrzynia, można jeździć po trasie
  • Odpowiedz