Wpis z mikrobloga

Jaki sens ma wysyłanie mailowych ankiet na temat kupionych produktów w kilka dni po zakupie? Przecież wiele produktów to nie tarka do warzyw czy nóż, że instant możesz sprawdzić produkt i realnie ocenić. Czy można wywrzeć jakąś presję na instytucjach albo firmach działających w branży marketingowej, aby takie ankiety przychodziły tak po 6 m-cach od zakupy. I wtedy opinia io produkcie byłaby rzetelna i średnia ocen lepiej kształtowałaby pogląd na decyzję o zakupie. Macie jakieś pomysły?

#zakupy #gospodarka #ekonomia #uokik #marketing #handel
  • 2
  • Odpowiedz
@kamz_4con: Bo nikogo nie obchodzi rzetelna opinia, chodzi o to żeby dostać 5 gwiazdek "na litość" i zachęcić innych kupujących opiniami jako rzekomo sprawdzony produkt (to zwiększa obroty sklepu, a nie prawdziwe opinie że produkt #!$%@? i się zepsuł po 4 miesiącach xD)
  • Odpowiedz