Hej, Poszukuje auta do ok. 25-35 tyś. Obecnie już trochę się zamotałem - byłem zdecydowany na Civic VIII 1.8, ale przez opinie znajomych nie jestem pewien - chodzi głównie o komfort jazdy. - auto ma służyć głównie do wyjazdów poza miasto ( w miarę często będę jechał trasą ok. 400 km - nie musi to być demon prędkości). - możliwość założenia LPG ( wtedy fajnie jakby auto było do 30 tyś. ) - w miarę komfortowe ( jak na tą cenę ), aby przy 120-140km/h nie trzeba było głośno muzyki włączać i się męczyć przez 4h jazdy - ekonomiczne pod względem utrzymania :)
Myślę głównie nad Civic VIII 1.8, Toyota Corolla E12/E15 1.6 132 KM, Toyota Avensis T25 1.8. Czy macie ew. jakieś inne godne polecenia propozycje? Kiedyś jeszcze patrzyłem na Hyundai i30, Kia Ceed.
I czy na prawdę w Civic'u komfort jest taki średni ( przy prędkościach 120-140 km/h ) czy Toyoty oferują o wiele więcej ( lub jakieś inny model ) w tej cenie ?
@Adek2424: Mi tam bardzo komfortowo jeździ się Civiciem 120 - 140.
Jeśli chodzi o lpg, to jeśli chcesz bezproblemowe użytkowanie, to szukaj aut z silnikami które: - mają hydropopychacze - nie słyną z problemów z wypalonymi zaworami lub pękającymi głowicami I pamiętaj, lpg służy do spokojnej jazdy. Przy jakimś chwilowym przyśpieszaniu (najlepiej z pedałem gazu wciśniętym max do 3/4) do 4500 obr., a tak potem na trasie to max do 4000
@Adek2424: jechałem civic ufo na autostradzie 100-170 km/h i nie pamiętam, abym narzekał. Cicho, bez drżeń czy stuków. Pasażerowie z tyłu mieli dużo miejsca na nogi, więc nikt się nie ściskał.
@Adek2424: Saab 9-3 z konca produkcji. Mieści się w widełkach cenowych, 2.0 turbo (150/175/210KM) lubi się z gazem i zdarzają się 6b manuale gdzie przy 140kmh masz 2500obr/min.
@Adamfabiarz: z tego co się orientuje to właśnie toyoty mają między innymi taką regulacje, ale z tego co czytałem to Cvici też się nadaje do lpg tylko trochę bardziej trzeba się internesować luzami
@czteroch dzięki za opinie, dobrze to słyszeć, trochę bałem się, że Civic przy 120-140 będzie miał wysokie obroty i przez to będzie głośniejszy
@Pietter tej propozycji jeszcze nie słyszałem, poczytam
@dawid-poselski: oglądałeś jakiegokolwiek accorda? bo ja swego czasu 3 (VII gen) i podłoga w tych wozach to dramat. Swoją drogą właściciele często też. Jeżdżą durszlakiem i nic z tym nie robią
@Pietter: pewnie, że ruda je bierze. Ale przecież takiego się nie kupuje tylko szuka bez rudej. Da się, bo niektórzy konserwowali podwozie lub ściągnąć zza granicy bez rdzy.
@onionspirit: właśnie dlatego trochę ten wątek powstał, bo niektórzy mówią, że w miarę komfortowe, a niektórzy, że jednak zawieszenie zbyt twarde ( ale dobrze się trzyma drogi )
Poszukuje auta do ok. 25-35 tyś. Obecnie już trochę się zamotałem - byłem zdecydowany na Civic VIII 1.8, ale przez opinie znajomych nie jestem pewien - chodzi głównie o komfort jazdy.
- auto ma służyć głównie do wyjazdów poza miasto ( w miarę często będę jechał trasą ok. 400 km - nie musi to być demon prędkości).
- możliwość założenia LPG ( wtedy fajnie jakby auto było do 30 tyś. )
- w miarę komfortowe ( jak na tą cenę ), aby przy 120-140km/h nie trzeba było głośno muzyki włączać i się męczyć przez 4h jazdy
- ekonomiczne pod względem utrzymania :)
Myślę głównie nad Civic VIII 1.8, Toyota Corolla E12/E15 1.6 132 KM, Toyota Avensis T25 1.8. Czy macie ew. jakieś inne godne polecenia propozycje? Kiedyś jeszcze patrzyłem na Hyundai i30, Kia Ceed.
I czy na prawdę w Civic'u komfort jest taki średni ( przy prędkościach 120-140 km/h ) czy Toyoty oferują o wiele więcej ( lub jakieś inny model ) w tej cenie ?
#motoryzacja #samochody #jakieauto #zakupauta
Jeśli chodzi o lpg, to jeśli chcesz bezproblemowe użytkowanie, to szukaj aut z silnikami które:
- mają hydropopychacze
- nie słyną z problemów z wypalonymi zaworami lub pękającymi głowicami
I pamiętaj, lpg służy do spokojnej jazdy. Przy jakimś chwilowym przyśpieszaniu (najlepiej z pedałem gazu wciśniętym max do 3/4) do 4500 obr., a tak potem na trasie to max do 4000
@Adek2424: Tyś powiedz nam jaki to jest przelicznik.
@czteroch dzięki za opinie, dobrze to słyszeć, trochę bałem się, że Civic przy 120-140 będzie miał wysokie obroty i przez to będzie głośniejszy
@Pietter tej propozycji jeszcze nie słyszałem, poczytam
@dawid-poselski w sumie nie tyle co nie spełnia
@dawid-poselski w teorii to dobre rozwiązanie, muszę tylko poszukać okazji do przejechania się
@SuperBasshunters z tego co wiem to właśnie Avensis by pasował, ma swoje plusy i minusy jak każde auto, więc do zastanowienia się
Komentarz usunięty przez moderatora