Wpis z mikrobloga

Nie kupujcie niczego na #amazon #amazonpl, bo będziecie musieli iść na policję, jeżeli ktoś na magazynie ukradnie wam zawartość ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Kupiłem sobie grę na #ps5 - wartość około 200 złotych - zamówiłem do Paczkomatu. Paczka przychodzi, odbieram, karton jest nienaruszony, nie widać, żeby ktoś grzebał przy tej przesyłce.

No to radośnie wracam do domu, akurat był piąteczek i siadamy i gramy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I co? G*wno. Bo w paczce dostałem odfoliowaną grę bez płyty xD

No to myk, kontaktujemy się z Amazonem, przecież to największa firma na świecie, nie będą robili problemów, nie? Mam Amazon Prime od dwóch lat i ciągle u nich coś kupuję ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Pocałuj nas pan w dupę - tak to można określić najprościej. Najpierw po kontakcie w piątek powiedzieli mi, że mam się skontaktować w poniedziałek po 18 - myślę, okej, może chcą sprawdzić nagrania z monitoringu czy coś, spoko.

Kontaktuje się dzisiaj:

Sprawdziliśmy dane dotyczące przesyłki, łącznie z informacjami udostępnionymi nam przez przewoźnika, który dostarczył paczkę, jak np. znaczniki czasowe i geograficzne miejsca dostawy, adnotacje od kuriera itp.


Te informacje wskazują, że paczka została prawidłowo dostarczona. W związku z tym na chwilę obecną nie możemy zapewnić wymiany ani zwrotu pieniędzy za to zamówienie.


Jeśli uważa Pan jednak, że ktoś przechwycił przedmiot bez Pana zgody, może to być to przestępstwo. W celu dalszego procesowania sprawy przez nas prosimy o skontaktowanie się z lokalną policją w celu zgłoszenia tego incydentu.


Czaicie? Według Amazona mam teraz #!$%@?ć na policję zgłaszać kradzież/oszustwo, bo ktoś ukradł przedmiot, który kupiłem w ich magazynie xD

Proszę skontaktować się z nami ponownie poprzez przesłanie kopii raportu policyjnego w formacie PDF, JPG lub PNG na adres: cs-screenshots@amazon.pl. Proszę pamiętać, że raport powinien zawierać kluczowe informacje, w tym:


numer raportu policyjnego dotyczący tego incydentu/numer referencyjny

nazwę komisariatu/jednostki policji, do której zgłoszono sprawę, oraz numer kontaktowy

w przypadku zgłoszenia online lub faksem: Proszę przesłać kopię e-maila z potwierdzeniem odbioru i/lub numerem referencyjnym.


Prosimy o kontakt zwrotny jedynie w przypadku, gdy zgłoszenie jest kompletne i potwierdzone przez policję.


Uwaga: aby łatwiej uzyskać raport policyjny, zalecamy przesłanie/przedłożenie kopii tego e-maila policji, aby pomóc wyjaśnić, co się stało. Z przyjemnością będziemy współpracować z policją w ramach każdego śledztwa i sami zweryfikujemy zgłoszenie z policją.


Przed zaakceptowaniem finalnej wersji raportu prosimy upewnić się, że funkcjonariusz zawarł w nim wyżej wspomniane informacje. Prosimy mieć na uwadze, że bez nich weryfikacja zgłoszenia nie będzie możliwa.


Jeszcze ten koncert życzeń - muszą być zawarte WSZYSTKIE informacje, o które prosi jaśniepan, inaczej nie zobaczę swoich pieniędzy z powrotem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Póki co zgłosiłem sprawę do UOKiK, bo to jest jakiś żart. Najpewniej skończy się tym, że i tak pójdę to zgłosić na policję i mnie tam wyśmieją xD Tylko pytanie czy Amazonowi starczy taki dokument czy będą dalej wybrzydzać, czegoś brakuje tu albo tam xD

Płaciłem niestety Blikiem, nie kartą, więc chargeback w grę nie wchodzi.

Tyle - chciałem się wygadać i wylać swoją frustrację.

Nie polecam tego gównosklepu.

#gorzkiezale
  • 32
  • Odpowiedz
@Colek: Allegro jakie jest, takie jest ale nigdy nie miałem sytuacji, że zamiast zamówionego produktu dostałem nic. A zamawiałem czasami dość drogie produkty. Kiedyś jakieś 15 lat temu były takie sytuacje ale szybko to wytępili. A Amazon jak zawsze wywalone na klienta i elo.
  • Odpowiedz
  • 3
@merriweatherpostpavilion: zrobić więcej, niż tylko sprawdzenie w systemie kurierskim, czy przedmiot został poprawnie dostarczony.

Dodatkowo, zgodnie z polskim prawem, to na sprzedawcy ciąży odpowiedzialność za przesyłkę - więc to on powinien zająć się zgłoszeniem sprawy na policję - nie ja.

Dodatkowo dodatkowo, w sortowni Amazona, każdy z pracowników jest monitorowany kamerą, wystarczyłoby sprawdzić zapisy z monitoringu. Jak dla mnie nie ma innej możliwości, niż kradzież na sortowni z powodów, które opisałem
Colek - @merriweatherpostpavilion: zrobić więcej, niż tylko sprawdzenie w systemie ku...
  • Odpowiedz
@Colek jako były pracownik amazona powiem Ci że #!$%@? zrobisz, nie na całym magazynie są kamery i pracownicy z reguły dobrze wiedzą gdzie są więc szansa na to że ktoś zrobił to na widoku jest znikoma ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 1
@Colek: a może wszystko było ok, tylko Ty chcesz zwrot za gierkę w którą pykasz sobie teraz online ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ogólnie akcja słaba, kupujesz, przychodzi nic i możesz się cmoknąć.
  • Odpowiedz
@Colek czemu oskarżasz pracowników o kradzież, skoro to pewnie gra ze zwrotu i ukradł ją jakiś Janusz, Amazon nie sprawdził zwrotu i sprzedał ponownie.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kaacezet: wątpie - przedmioty zwrócone do Amazona zazwyczaj mają naklejkę na opakowaniu zasłaniającą oryginalny kod kreskowy - tutaj takiej nie ma.
  • Odpowiedz
  • 3
@Colek Rozumiem, że Amazon chce abyś złożył zawiadomienie o oszustwie Art.286 KK, gdzie sprawcą jest jak rozumiem Amazon Polska. Ciekawe.
  • Odpowiedz