Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: pewnie, wcale nie przez oferowanie Elise, Exige i innych puszek po konserwie w produkcji małoseryjnej, które nadawały się jedynie na tor wyścigowy.
  • Odpowiedz
@PiotrFr: exige pomimo znaczącej zmiany silnika z drugiej na trzecią generację wciąż nie przebił nawet 1200kg. Elise nie przekraczały tony. Evora była blisko 1.5 tony, ale waga jest i tak bez znaczenia. Te trzy modele łączą dwie rzeczy. Stanowiły do 2021 roku całą gamę Lotusa i wszystkie były pozbawione sensu posiadania innego, niż część kolekcji / zabawka na tor. 3-eleven przemilczam celowo, ale można spokojnie dodać jako czwarty model spełniający obie
  • Odpowiedz
  • 0
@ADVST:

Oto cała tajemnica zwiększonej sprzedaży, a nie żadna elektromobilność


Oczywiście że tak. Dzięki temu są tańsze, zwłaszcza na głównych rynkach. Masz 600-konnego suva od Lotusa w cenie 2x słabszego Audi czy BMW, zwłaszcza na głównych rynkach

Wyprodukowali SUVa. Oto cała tajemnica zwiększonej sprzedaży


Szkoda tylko że sprzedaż spalinowych wzrosła o ponad 100% w porównaniu do ostatnich 2 dziesięcioleci. I żaden nie był SUVem
  • Odpowiedz
@PiotrFr: jeżeli elektromobilność byłaby faktycznym powodem bycia tańszym, to Audi czy BMW swoją gamą elektryków nie byłaby dwukrotnie droższa. Nie wspominając, że same elektryczne warianty powinny być tańsze od spalinowych odpowiedników, co jak można zaobserwować również nie jest prawdą.

https://www.motor1.com/news/681558/lotus-17000-orders-h1-sales-figures/

Z drugiej strony medalu zauważ, że zabawki spod emblematu Lotusa z potencjałem na sprzedaż kilkuset sztuk rocznie dalej są produkowane w UK. Nie wiem jak to wygląda dzisiaj, ale za czasów
  • Odpowiedz
jeżeli elektromobilność byłaby faktycznym powodem bycia tańszym, to Audi czy BMW swoją gamą elektryków nie byłaby dwukrotnie droższa. Nie wspominając, że same elektryczne warianty powinny być tańsze od spalinowych odpowiedników, co jak można zaobserwować również nie jest prawdą.


@ADVST: Wyobraź sobie, że sprzedajesz kosiarki spalinowe. Masz cały łańcuch dostaw ustawiony pod to i nawet do tego stopnia, że ludzie otwierają własne firmy, żeby sprzedawać Twoje produkty.
Teraz pojawia się inny produkt,
  • Odpowiedz
  • 0
@ADVST:

jeżeli elektromobilność byłaby faktycznym powodem bycia tańszym, to Audi czy BMW swoją gamą elektryków nie byłaby dwukrotnie droższa.


Jakie Audi czy BMW są 2x droższe? Ja widzę że są tańsze od spalinowych odpowiedników w gamie.
Więc

co jak można zaobserwować również nie jest prawdą.


Z prawdą sam się mijasz. Zresztą kiedyś robiłem ankietę czy wziąć i4 286 KM czy dopłacić 100€ miesięcznie i wziąć 316d, to większość wybrała diesla xD
  • Odpowiedz
@PiotrFr: ładnie sobie również powycinałeś na co odpowiedzieć a co przemilczeć. że w pierwszym zdaniu nie wyczułeś analogii do własnych słów to już nie moja wina, choć fakt faktem w tym aspekcie mylę się, myślałem że wersje "akumulatorowe" stoją wyżej od spalinowych odpowiedników, jak to bywało nierzadko jeszcze kilka lat wstecz. ale że mijam się z prawdą, bo anonimy w internecie zagłosowały w ankiecie tak, a nie inaczej? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD o #!$%@?...
  • Odpowiedz
  • 0
@ADVST:

Z drugiej strony medalu zauważ, że zabawki spod emblematu Lotusa z potencjałem na sprzedaż kilkuset sztuk rocznie dalej są produkowane w UK. Nie wiem jak to wygląda dzisiaj, ale za czasów jeszcze przed byciem firmą zależną od malezyjskiego Protona produkcja brytyjska była bardziej w kategorii manufaktury, niż fabryki zarówno w kwestii wolumenu, jak i jakości


Dlatego marka kilkukrotnie bankrutowała i przechodziła z rąk do rąk. Teraz się rozwija w szybkim
  • Odpowiedz