Wpis z mikrobloga

@tellet A wiesz co jest zabawne? Tam już było turbo. Co do parametrów, oficjalnie 14,5 do setki, mi wychodziło 15s. Co ciekawe, również 15s mi wychodziło w wolnossącym Hyundaiu z benzynką 1.0 66 przy 975 kg wagi, gdzie producent podawał 15,5s.
  • Odpowiedz
@jmuhha: Niedużo, bo 21k. Ale wyposażenie całkiem całkiem - m.in. automatyczna klima dwustrefowa (w 406 miałem zwykłą manualną), podgrzewane fotele (nie miałem tego) czy wszystkie szyby w prądzie (w Pugu tylko przód). Ale już np. czujnik zmierzchu czy deszczu to w Pugu miałem. Fotkę ze środka mam tylko jedną xD
ZlodziejBilonownic - @jmuhha: Niedużo, bo 21k. Ale wyposażenie całkiem całkiem - m.in...

źródło: L3_1

Pobierz
  • Odpowiedz
@ZlodziejBilonownic: "1.5 110 koni, 240 niuta. Masa jakieś 1500 kg"
not grat not terrible, ale bana na twarzy to nie będzie robić podczas przyspieszenia ;)

Jakbym miał kupować renualt to myślałem o megane coupe, też chyba podobny rocznikowo miot, bo przody prawie takie same. ale z 1.4 turbo benzyna 130KM i do tego lpg. Ale drogie są je**ne. Niby z tego co pamiętam meganki 3 chodzą od 19, ale jak chcesz
  • Odpowiedz
@ZlodziejBilonownic: mordo na ta nawigacja to ona sie uruchamia zawsze? ona na cos sie nadaje?

a wygodne to w stosunkku do pezo? bede kupowala albo lage 3 albo jakiegos pezo i nie wiem co lepsze, ja lubie komofrt + automat skrzynia :/
  • Odpowiedz
@r5678: Jak brać Renault w Coupe to Lagunę, Megane to taki bardziej 3d hatchback, choć też ładny. A co do mocy, słuzbowe mamy Toyotki, zazwyczaj diesle 1.4 90 przy 1300 kg i jeździ się przyjemnie. @Narowski877 W sumie nawet nie wiem, czy Delphi czy Siemens. Ale widzę że komplet nowych deplhi kosztuje 3k, to z wymianą wyjdzie 5k, czyli jak dwumasy w mocniejszym dieslu, bez tragedii. Ale obym nie musiał tego
  • Odpowiedz