Wpis z mikrobloga

  • 0
@Darth_Gohan nie trzeba być zawodowym planistą żeby wiedzieć że to torowisko nie tylko jest tam potrzebne ale wręcz niezbędne by odkorkowac choć trochę to miasto. Po otwarciu AWW Armii Krajowej stoi w korkach a w nich autobusy mpk
@Ogau: W tym miejscu cały czas jest tramwaj :D

@wiktorek_pl: Temat nie tak dawno wałkowany na wykopie. Tramwaj przez całą długość AK to idea, która powinna być ujęta w planach i powinno się do niej dążyć, a nie mydlić oczy mieszkańcom wizualizacją drzew, które będą tak wyglądać po 20 lat od zasadzenia.

Na ten moment magistrat myśli o „zielonym Wrocławiu” i sadzi drzewa tam gdzie da radę by później je
@wiktorek_pl: Nie trzeba być zawodowym planista żeby wiedzieć że AWW trzeba było zbudować z rezerwa pod tramwaj, ale wiesz co? Nie zbudowali!

Przecież to miasto spieprzyło budowę drogi na Jagodno i teraz znowu zapowiada, że ja poprawi.

Autobusy MPK zawsze stały w korkach na AK. Raz większych raz mniejszych. Tu nie jest winna AWW. Winne jest to, że my dalej nie mamy żadnych obwodnic w tym mieście.

Poza tym masz między
Aktywiści od jakiegoś czasu zaczynają przebakiwac o tym, że na AK i dalej do Hallera to można zrobić buspas XD.


@Darth_Gohan: potem już tylko zalać torowisko od Hallera do FATu betonem i mamy piękną trasę dla autobusów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Ogau: otóż nie. Zdaniem aktywistów autobusy miały by dalej mieć buspas, ale nie z tramwajami bo szkoda trawki. Dwa lata temu jak rzucali pomysłem na temat buspasa od psiego pola do Grunwaldu to kilku z nich co mocno tam działają twierdzilo właśnie tak od obwodnicy śródmiejskiej także :)
Za jakiś czas jeszcze pewnie temat wróci.

Tylko wzdłuż Hallera jedzie Ci przez całą jego długość jeden autobus. Od Ojca Beyzyma dochodzi druga
Zdaniem aktywistów autobusy miały by dalej mieć buspas, ale nie z tramwajami bo szkoda trawki


@Darth_Gohan: czyli, że oni chcą na śródmiejskiej zabrać 1 pas i oddać autobusom? xD
@Darth_Gohan: niesamowici są ci debile. Potem byłby płacz, że auta wjeżdżają do centrum, zamiast jeździć obwodnicą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale chyba nigdy nie trafi się aż tak głupia grupa osób w urzędzie miasta, prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Darth_Gohan: Uwierz mi, że jak zajdzie potrzeba to ruszą. Na Ślężnej wycinali drzewa wzdłuż torowiska ;)

Nie zanosi się też na kolejną linię autobusowa przez Tarnogaj i Gaj - dziady zabrały 145 :(

Z tym buspasem na jakimkolwiek odcinku obwodnicy śródmiejskiej to chyba kogoś nieźle powaliło.
@julian351: linie obwodowe w tym mieście są ale tylko i wyłącznie autobusowe. 136 jest jej najlepszym przykładem. Inne autobusowe są na pewnych odcinkach obwodowymi i jedynym fragmentem komunikacji zbiorowej który łączy kolejne szprychy komunikacyjne. Tramwajowe zwyczajnie nie mają jak być puszczone w taki sposób.

Zresztą my nie mamy obwodnic także po czym te autobusy by miały jeździć?

@Domciu na Śleznej wycinali bo robili remont torowiska i tych drzew tam nie powinno
@Darth_Gohan: Na AK też mają się powoli szykować do remontu torowiska od Bardzkiej do pętli Tarnogaj. Czuję, że zasadzą drzewa, a potem jest duża szansa, że będą je wykopywać, bo tak zakłada nowa koncepcja.

Wszystko się zgadza - pomysły aktywistów = najczęściej może je skomentować, że powaliło ;)
@julian351: na AWW? Nie no po co mieć takie połączenie zrobione żadnego sensu nie ma przecież w takim mieście jak Wrocław. 1 pas starczy na takie połączenie. Szczególnie że następna przeprawa bliżej centrum to most Grunwaldzki który:
A) zaraz będzie szedł do remontu
B) według wielu mądrych głów już jest za blisko centrum i powinien np. Obsługiwać ruch samochodowy tylko jednym pasem

Ta rezerwa mogła by być zrobiona nawet jako Buspas
@Domciu: No zasadzą drzewa, a potem się okaże że trzeba je będzie wyciąć bo za blisko wstawili. Tam nie ma tyle miejsca jak np. Na Hallera ale to już nie jest istotne. Ważne że aktywiści powiedzą że jest super.