Wpis z mikrobloga

Łukasz 29 Bydgoszcz/Warszawa

Zgłoszenie c106a9e954db3a0d z dnia 2024-03-29 20:46:04

Imię: Łukasz
Wiek: 29
Miejscowość: Bydgoszcz/Warszawa

Kim jestem?
Cześć !
Jestem normalnym facetem któremu nudzi się życie samotnika i postanowił kogoś znaleźć. Obecnie skupiam się na pracy, lubię swoją robotę. Pracuję jako programista, chciałbym w tym mocniej się rozwinąć. Spróbować założyć własny biznes, mam pare pomysłów które chciałbym spróbować zrealizować w wolnym czasie oraz jak będą chęci. Niektóre pomysły związane z branża IT, inne nie. Mam jakieś już cele w życiu, kupiłem tak zwaną dziurę w ziemi. Obecnie chciałbym urządzić to mieszkanie, wymienić samochód, nadpłacić kredyt. To takie cele które planuje w najbliższych latach, szybciej nie podołam :D Moje marzenia natomiast to zwiedzenie USA, głównie NY. Lubię duże wieżowce dlatego spodobała mi się Warszawa i na nią wypadło :D Dodatkowo chciałbym zobaczyć Azję, głównie Japonia, kupienie/wybudowanie domku z widokiem na góry itd.

Jeśli chodzi o mój charakter to lubię: wygodę, spokój, spontany (jak nie mam zmartwień na głowie), zorganizować sobie mniej więcej dzień/tydzień, posiadanie poduszki finansowej, zrobić coś odrazu i mieć to z głowy, eksperymentować z jedzeniem albo zwiedzić nowe miejsca, poprzytulać się i pożartować.
Nie lubię: paniki, narzekania, czepialstwa, szpinaku, buraczkowej, życie od wypłaty do wypłaty
Jestem bardziej introwertykiem, natomiast lubię ludzi, knajpy itd. Jak jest okazja to wyjdę z chęcią albo sam coś zainicjuję. Jeżeli będzie sytuacja, że przez np. miesiąc nigdzie nie wyjdę na imprezę to nie przeszkadza mi to. Lubię teatr, muzeum, puby itd.

Wygląd