Wpis z mikrobloga

#mecz #kanalsportowy #kanalzero
teraz wam objawie prawdę oczywista,
dmuchanie balonika to nic innego jak tworzenie jak najwieszkego hype'u przez dziennikarzy zebysmy spedzalimy godziny tygodniowo na pie##niu tego samego przez tych pseudo znawcow, teraz oni beda lapac po kilka tysi widowni dziennie dzieki temu, do tego reklamy na stronach meczyki itp. wiec kasa sie bedzie zgadzac.
problem lezy w tym ze nasza reprezentacja jak jest slaba tak slaba bedzie i nic nie zwiastuje na tą chwile ze przez nastepne kilka lat bedzie inaczej xd
  • 3
@Squanto: #!$%@?. Przed ostatnim mundialem nie miałeś żadnych reklam, poza jakimś Orlenem, który leci cały czas. Jeden mundial 2018 taki był, a tacy jak ty co jakaś impreza to #!$%@? to samo. Ktoś napisał jakiś wysryw, więc powtarzacie i nie ma na to żadnych dowodów. Jakby co dwa lata były reklamy z selekcjonerem, albo napoje turbo grosik.
@kcrgs: https://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/polscy-pilkarze-i-trenerzy-w-reklamach-czym-zaskocza-podczas-mundialu-2022,199802.html

Pierwsze lepsze źródło mówiące o reklamach na przestrzeni lat. Z tym że było ich więcej ale nie chce mi się ich wymieniać. To że Lewus pojawiał się bliżej piłkarskich imprez z Gillette czy jakimś telefonem to też przypadek i się nie liczy. Jak Glik reklamował blachotrapez to w sumie też nic.
Cash reklamował Mubi(?).

A tu masz logiczne wyjaśnienie Mundialu w Katarze:

https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/mistrzostwa-swiata-polska-reklamy-wojciech-szczesny-mundial-obrona-karny-mecz-polska-argentyna-robert-lewandowski

Ale masz rację. Jeden mundial taki