Wpis z mikrobloga

Najpierw prawko.


@WolvvloW: Bardzo rozsądnie.

https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-kawasaki-er5-CID5-IDWRAgJ.html


@WolvvloW: Bak był malowany, to na 100%. Pytanie, jak reszta podzespołów. Kwestia nadrzędna, pytanie, jakie masz wymagania? Czy godzisz się na jakieś uszczerbki wizualno-techniczne i chcesz sobie przy tym dłubać i daje Ci to frajdę, czy raczej chciałbyś mieć bardziej zadbany motocykl? Jeśli to drugie, to odpuść to ogłoszenie i szukaj dalej coś w okolicach 5k.
@WolvvloW: Luz, czyli mamy dosyć szerokie pole manewru przy wyborze motocykla. Ten, co zaprezentowałeś, gdybyś typa dobrze zakręcił, to za 3800 zabierasz z placu. Musisz zwrócić uwagę na kilka rzeczy jak stan przewodów hamulcowych, tarcz, klocków, elektryki [czy te szczątkowe kabelki nie są na ślinę i trytki pozwijane] oraz moto ma być zimne. Musisz posłuchać jak odpala, jak bez oporów i idzie równo, to OK, jak ma opory, a jest ciepło
  • 0
@Zielony34 dzięki
Przy tej mojej 125 trochę się na minę wbiłem. Nic, czego by się nie dało naprawić, ale się nawkurzałem trochę ^^
Stwierdziłem, że przy kolejnym zakupie chyba pół motocykla rozkrece. I albo jadę z kolegą, albo na warsztat jakiś w okolicy zakupu.
albo na warsztat jakiś w okolicy zakupu.


@WolvvloW: Warsztat nic Ci nie powie wiele, bo nie będą plastików ściągali, ani nie będą zaglądali do gaźnika, czy zaworów. Jedź z kimś doświadczonym i przygotuj się mentalnie na to, że takie motocykle już kilku właścicieli miały zanim przyjechały do Polski. Ich główną zaletą jest to, że są to stare, solidne, przedpotopowe konstrukcje, zaprojektowane tak, aby działać, byle by była benzyna w baku i
@WolvvloW: Dobra, tylko czasami ten 1000-1500zł różnicy to kwestia tego, czy motocykl będzie stał w tym sezonie na warsztacie i stracisz sezon, bo trzeba coś zrobić, czego sam nie ogarniasz, albo czy ten sezon pojeździsz, a wrzucisz go na serwis przed następnym sezonem i będzie gotowy na otwarcie.