Wpis z mikrobloga

Jakbym byl Albonem to bym nie potrafil zgodzic sie na zabranie bolidu Sargentowi. Powiedzialbym, ze nie ma #!$%@? we wsi, ja zrobilem blad i trudno sie mowi ja nie pojade. To kwestia honoru. Slabe zachowanie teamu. Powinni przynajmniej udawac, ze sa fair play zespolem.
#f1
  • 7
  • Odpowiedz
@JulianGangol: honor jest dla frajerów. Tutaj rozgrywa się jego przyszłość. Najważniejszym zadaniem kierowcy w F1 to zezłomowanie swojego kolegi z zespołu. Im bardziej zezłomujesz tym lepiej.
  • Odpowiedz
@ignorancie: na szczęście są na świecie ludzie którzy wolą być "frajerami", bo jakby wszyscy byli z takimi ideałami jak ty czy albon to to miejsce było by nie do zniesienia.
  • Odpowiedz
@JulianGangol: Jakbym był Albonem to bym zabrał i jeszcze powiedział Sargeantowi, że jakby jeździł szybciej to by mu nie zabrali xD

Zabranie jest fair play bo Sargeant to ogór, Albon jest lepszy a zespół walczy o miejsce w klasyfikacji i kasę.
  • Odpowiedz
Najważniejszym zadaniem kierowcy w F1 to zezłomowanie swojego kolegi z zespołu


@ignorancie: ale to idąc tym tokiem, to może złomować co weekend. Po prostu musi #!$%@?ć swój bolid. Ważne, zeby zdażył #!$%@?ć przed swoim kolegą z zespołu, bo nie wiadomo, czy kolega nie ma podobnych zamiarów xD.
  • Odpowiedz
@markob: No nie do końca bo "najważniejsze zadanie" nie równa się "jedyne zadanie jakie się liczy". Jak będziesz złomował bolid co weekend w FP1 to w końcu zespół się #!$%@?. Albonowi zdarzyło się raz więc póki co luz.
  • Odpowiedz
  • 1
@JulianGangol lol, ale #!$%@? w Sierżanta. To jest podkierowca rzędu Latifiego, którego Williams trzyma do końca tego sezonu, bo hajs się zgadza. Ale jak jest okazja zebrać więcej sensownych danych pod rozwój bolidu, żeby być lepszym na przestrzeni sezonu i zachęcić lepszych kierowców/sponsorów od przyszłego, to po co mają marnować czas na Logana, który albo będzie jechał 1,5 kółka za stawką albo #!$%@? się na prostej drodze jadąc 1,5 kółka za
  • Odpowiedz