Wpis z mikrobloga

Czasami jak wejdę sobie na LinkedIn to łapie mnie taki dol jak kiedyś gdy przeglądałam instagramy ładnych dziewczyn. Mam około 10
lat expa jako inżynier, wykształcenie dodatkowe w temacie zarządzania zespolem, uważam że mam kompetencje do zarządzania ludźmi (poza rzecz jasna wykształceniem ogarniam podstawy psychologii, umiem planować pracę, mam prezencję, umiem rozmawiać i angażować ludzi) a wciąż jestem „zwykłym” inżynierem to jest takim który zarządzania technicznie, ogarnia projekty, ale nie ma pozycji managerskiej. A na LinkedIn to wygląda tak że mam wrażenie że mnóstwo osób z którymi kończyłam studia, a której mają realnie nawet mniej doświadczenia technicznego, są już managerami/leaderami od niedawna. Na co dzień nie uważam siebie za beznadziejną osobę ale po kolejnym takim newsie na LinkedIn mnie łapie mnie smutek że może jednak jestem beznadziejna. Wiem, że to nie jest 0-1 sytuacja i dużo zależy od firmy, stażu w danym miejscu, a czasem takie wyrzucenie kogoś na managera do de facto oznaka, ze jest słaby technicznie, a no już uzależnianie swojego poczucia wartości od pozycji w pracy to już w ogóle bullshit, no ale tak - LinkedIn ma moc dołowania. SM jak kazde inne.

Taki o tam mój wysryw poranny ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#zalesie #pracbaza #pracainzynierska #inzynieria
  • 38
  • Odpowiedz
@pandagata: no czasem wrzucą kogoś na kierownika, gówno wie o robocie i potem się męcz z takim człowiekiem, no i jak wyżej warto rozważyć zmianę pracy
  • Odpowiedz
  • 3
@graf_zero @wuzeta zmieniam i to na coraz „wyższe” stanowiska, ale wciąż w ramach drabinki technicznej, kasa się zgadza, no ale „leadera” „managera” w nazwie no o własnego zespołu. Raz miałam rozmowę na stanowisko managerskie w innej firmie to główny zarzut był taki, że nie mam doświadczenia na stanowisku managera xd
  • Odpowiedz
  • 2