Wpis z mikrobloga

#bmw #motoryzacja

E90 żeby półosie od dyfra odkręcić trzeba jakieś magiczne przedłużki albo przeguby kątowe żeby dojść nasadką i udarem? Wydech nie przeszkadza? Nie mam jak popatrzeć a jak sie zabiore za robote to nie chce żeby sie okazalo ze np potrzebna mi przedłużka 1/2" półmetrowa. Moze ktoś robił i wie ;) tamre śruby to etorx?
Na nakrętkę mocujacą piastę do wieloklina idzie 12-kątna, wejdzie tam czarna udarowa czy za gruba jest i trzeba CrV cienkościenną?
Oraz finalne pytanie - jak bardzo bede cierpiał przy próbach uwolnienia półosi z piasty?
  • 6
@boa_dupczyciel: Przypomniało mi się.

12 kątna nasadka 30mm na półoś. Najlepiej z pokrętką na 3/4 cała i redukcją 3/4 na 1/2 i na to nasadka 30mm na 1/2 całą. Na pokrętke rura. W moim przypadku 1,5 metra.

Półoś do dyfta na E12. Nabić nasadkę przez krótką przedłużkę młotkiem. Nasadka dobrej jakości, bo będzie dramat jak obrobi te śruby. Obstukać konkretnie młotem każdą z 6 sztuk. Jak nie będą szły naspawać nakrętki.