Wpis z mikrobloga

#dungeonsanddragons #dnd #rpg
Mam pytanie do zainteresowanych tagami.
Pewna znana mi grupa nastolatków zainteresowana jest spotkaniem się na wspólną sesje D&D w najbliższym czasie. Nie wchodząc w szczegóły - w pewnym sensie "udostępniam" im przestrzeń, w której mogą swobodnie się spotkać i pograć. Fajna to inicjatywa, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nastolatkowie raczej zamknięci są głównie w świecie wirtualnym, więc pomysł interaktywnej, komunikacyjnej rozgrywki face to face chciałbym bardzo wesprzeć. I tu pojawia się moje pytanie:

W jaki fajny, ciekawy, inspirujący, tematyczny i wciągający w rozgrywkę sposób zaaranżować tą przestrzeń, w której będą grać? Bardzo chciałbym stworzyć przyjemne miejsce do gry, ale w temacie jestem totalnie zielony. Innymi słowy: czym udekorować, co zapewnić, co zorganizować do siedzenia (stół i krzesła, czy podłoga i wygodne siedziska)?
Doradźcie w jakiej atmosferze będzie im się grać najlepiej
  • 5
  • Odpowiedz
@CommanderStrax:
- stół i krzesła, najlepiej w miarę wygodne
- jakieś w miarę nastrojowe oświetlenie (np. kilka świeczek plus lampka do włączenia w razie potrzeby)
- zapas papieru i przyborów do pisania (można też zawczasu wydrukować karty postaci)
- przekąski ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To jest to co przyda się na pewno.

Poza tym, poniższe rzeczy mogą się przydać, ale przypadkiem nie przesadź. Trochę warto dostarczyć, ale
  • Odpowiedz
@CommanderStrax zdecydowanie potrzeba stołu i krzeseł. D&D to często trochę pisania na kartach postaci. Fajnie zrobić tematykę jakiejś karczmy, nawet proste kufle. U nas zawsze też musi być miejsce na dużą ilość świec, ale my nie gramy w d&d, raczej horror. Nie ma też co młodych od razu przestraszyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Aramil @Zderzaczek dziękuję, to bardzo konkretne propozycje i tego mi było trzeba :)

Nie ma też co młodych od razu przestraszyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)